zoooo moe!!!

Hoi,

Ik ben sinds deze week echt niet voor uit te branden!
ik ben echt zoo ontzettend moe!
ik heb sinds gister dat ik me heel erg benauwd voel,en moet me dan echt concentreren op iets of iemand zodat ik niet omval.
Morgen daar voor naar de dokter toe,best eng.

Groetjes,Juanita

hi, ik ben ook ontzettend moe, en dat terwijl iedereen zegt dat t vanaf de 4e maand beter zou gaan. NIET DUS!! Heb daarom extra (ijzer) testen laten uitvoeren maar alles was goed. Enige optie: rust. En dat vind ik lastig, doe al zo weinig en moet nu ook snijden in mijn werk. Normaal sta ik 3-4 per week in de sportschool en te stuiteren van energie. Nu ben uitgeblust van een paar uur werken. Dus ik zal er aan moeten geloven, ik moet meer rusten, energie komt later wel weer terug.
Het is goed om wel naar je huisarts/ vk te gaan en dit aan te geven. Dmv testen kan je dan een boel uitsluiten (of niet). Maar raar is die vermoeidheid dus niet. elke zwangerschap is anders.

hee hee,

waar komt me dat bekende voor. van morgen was ik zo moe dat de gedachten om naar werk te gaan me gewoon in tranen bracht. toch gegaan, om dat het hoort. ik probeer wel elke dag als ik thuis kom even een dutje te doen. en vriendje lief maakt me waken als de eten bijna klaar is. krijg zo net even een uurtje meer slaap.

onze kleintjes vragen gewoon heel veel van onze!

Terug
Bovenaan