Zoooo moe!!

Pfff.. ik moet ook echt even klagen. Ik ben zooo moe. 's Avonds na het werken kan ik eigenlijk niets dan slapen en 's ochtends kan ik er bijna niet uit. Had gehoopt dat het nu wel bijna over zou zijn (ben 12wkn en 4dgn).

Hebben jullie er allemaal nog last van of wanneer was het bij jullie afgelopen?

Precies! Rond week 16 veranderen de hormonen weer behoorlijk dus dan zal alles wel weer veranderen (merk ik zelf in ieder geval wel). Dus ga maar van ergens tussen week 13 en 16 ongeveer uit. Ben nog steeds wel veel meer moe dan ik voorheen was, maar het is een heeeel stuk minder dan het 1e trimester.

Ja ik herken dat wel.. zwaar blijft het he! Ik ben nu 14 wkn en 4 dgn, merk dat de vermoeidheid wel iets verandert, niet echt minder maar wel anders moe, niet meer het gevoel dat ik iedere moment in slaap kan vallen.. Heb wel meer last van mn rug/buik en bilspier maar dat komt ook een beetje omdat we middenin een verbouwing/verhuizing zitten..hopelijk over een paar weekjes iets rustiger!
sterkte en hoop dat het snel beter gaat.
Liefs, mvtwee

Ja ik ben ook nog steed serg moe.
Ben zondag 15 weken.
En net wat jij zeg dan ga je naar bed sta je op en ben je eigenlijk nog steeds moe.

Dat heb ik ook.
Ik probeer echt veel te rusten en op mijn werk het ook wat rustiger aan te doen.
Maar dat lukt ook niet altijd.

Ik hoop echt dat het wat minder wordt.

Lisa

Terug
Bovenaan