zoooo moe!

Oww wat ben ik moe zeg!

Florian slaapt overdag als een roosje maar s nachts!! Hij komt vaak om de 2 uur en wil niet in zn eigen bed slapen en dat vind ik best zwaar.

De borstvoeding loopt prima, maar hoop toch dat hij iets beter gaat slapen want dat is ook wel heel belangrijk!

We genieten ook enorm van ons mannetje hoor!

O minder Annemiek,

hij heeft dag en nacht een beetje omgedraaid!!
Je kunt er nu helaas zo weinig aan doen, ze zijn gewoon nog te jong!!

Nog ff volhouden!

Groetjes Anne

Jee das wel pittig ja. Ons mannetje slaapt overdag ook goed maar ligt nog lekker beneden en nu met dit mooie weer ligt hij buiten bij ons in de kinderwagen te slapen! Na de voeding van half negen dan is hij daarvoor lekker in bad geweest gaat hij naar boven, vandaag zelfs al eerder! Hij ligt nog wel bij ons op de kamer! En slaapt in de kinderwagen bak! om half twaalf zijn laatste flesje! Dan komt hij een x in de nacht! Vanochtend kwam
Hij zelfs pas om half zeven nieuwe tijd!! Ik geef fles voeding misschien scheelt dat??!! Ik hoop voor je dat de kleine snel wat beter slaapt 's nachts!

Wil je dat hij perse in zijn eigen bedje slaapt??
Ons raadde ze aan om de kleine de eerste tijd bij je op de kamer te laten. Nou succes en t komt vast goed!

Gr. Tamjo

Begrijpelijk dat je ondanks het genieten er erg moe van word!
Wel heel fijn dat de borstvoeding zo goed loopt!

Wat je kan doen om hem in zijn eigen bedje te laten slapen is een hydrofiel luier (of 2) in je bed te leggen zodat daar jullie luchtje aan komt te zitten.
Als je dan savonds de wieg naast jullie bed zet of naast het voeteneinde en je legt die hydrofielluier overdwars in de wieg dan hoort hij jullie en ruikt hij jullie, vaak worden ze daar stuk rustiger va omdat ze het gevoel hebben dat ze bij je zijn.

Verder zijn babytjes vaak wel gewend vanuit je buik dat ze savonds wakker zijn en overdag slapen en duurt het even voordat ze dat ritme naar ons dag en nachtritme omgooien.

Meis, veel succes ermee,
Liefs Marina

hoi meid,

ken het gevoel, helaas is weining te doen aan hun ritme dan alleen maar hopen dat ze snel door hebben hoe het moet. sterkte met je vermoeidheid en probeer vooral smiddags zelf wat te slapen

Hoi hoi, ben eigelijk een feb. Mama. Maar geef ook BV...Het lijkt wel of hij 's nachts gaat clusteren. Je kan proberen het tijdstip van clusteren te veranderen door hem einde van de middag/begin van de avond vaker aan te leggen (elke 2 uur). Als je dit volhoud een paar dagen pikt hij dat hopelijk op. Hier heeft het gewerkt, onze dochter is nu bijna 8 weken en slaapt al regelmatig de nachten door!!
Zie ook borstvoeding.com

helaas lukt het niet het clusteren te verplaatsen...! Hij komt s avonds vaak ieder uur..doet er gewoon lang over... hhaahah! Maar weet nog van mn andere jongens dat het beter wordt als we een maand verder zijn!

Twijfel er over om naar de osteopaat te gaan met hem omdat hij door de darmkrampen zo onrustig is

oeiii..heel herkenbaar!!Jack wil ' s nachts ook 2 keer BV en dan die vreselijke darmkrampen.....ik weet het duurt 6/8 weken maar als je er middenin zit is het een eeuwigheid.....

Ik voel met je mee...ze zijn schatjes en het is zo zielig voor ze als je ze rood ziet aanlopen door de krampjes maar het is zooooooo vermoeiend!!!

Terug
Bovenaan