Sinds vannacht regelmatig zeurende buikpijn. Daardoor word ik zo ongeduldig, zucht... Ik weet dat het nog wel twee weken kan duren (ben nu 39+3) maar kan ook zomaar zover zijn. Ik moet wel zeggen dat ik vannacht effe dacht: oja, zo voelde het, ik weet niet of ik daar al aan toe ben... Dus misschien is het maar goed dat ons kleintje er nog niet is. Maar wat kun je toch ongeduldig zijn. En achteraf denk je: waar heb ik me zo druk over gemaakt, wat is nou die paar weken/dagen?
Meiden, succes met de laatste loodjes allemaal! Ik hoop dat iedereen een goede bevalling zal hebben. Ik hoop zelf dat de bevalling niet te snel gaat, dat ik tijd zal hebben om op adem te komen tussen de weeen door. Dat had ik bij de vorige wel. We zullen moeten afwachten.
Meiden, succes met de laatste loodjes allemaal! Ik hoop dat iedereen een goede bevalling zal hebben. Ik hoop zelf dat de bevalling niet te snel gaat, dat ik tijd zal hebben om op adem te komen tussen de weeen door. Dat had ik bij de vorige wel. We zullen moeten afwachten.