zoooo ongeduldig....

Sinds vannacht regelmatig zeurende buikpijn. Daardoor word ik zo ongeduldig, zucht... Ik weet dat het nog wel twee weken kan duren (ben nu 39+3) maar kan ook zomaar zover zijn. Ik moet wel zeggen dat ik vannacht effe dacht: oja, zo voelde het, ik weet niet of ik daar al aan toe ben... Dus misschien is het maar goed dat ons kleintje er nog niet is. Maar wat kun je toch ongeduldig zijn. En achteraf denk je: waar heb ik me zo druk over gemaakt, wat is nou die paar weken/dagen?
Meiden, succes met de laatste loodjes allemaal! Ik hoop dat iedereen een goede bevalling zal hebben. Ik hoop zelf dat de bevalling niet te snel gaat, dat ik tijd zal hebben om op adem te komen tussen de weeen door. Dat had ik bij de vorige wel. We zullen moeten afwachten.

Komt helemaal goed hoor. Als het begint ben je er gelijk weer klaar voor :) ik had een snelle bevalling wel lange weeën maar met tijd ertussen. Was goed te doen. Dus ook als het snel gaat kan het goed te doen zijn :) je maakt je idd vooraf drukker omdat je er tegenop ziet maaarrrr het is nog steeds zo dat je na de bevalling alles weerbent vergeten haha nou ja ik dan

Hier ook van die nachten, ben nu 39+5, maar het kan nog zo maar even duren. Ik hoop voor je dat het snel doorzet.

Verder inderdaad succes iedereen die nog mag!

Ooh ik begrijp je ongeduld helemaal!!!
Maar denk aan mij: het kan zo van t ene op t andere moment beginnen.
En nee...ik was er op dat moment ook ff niet klaar voor maar ja...je kunt t toch niet tegen houden.

Hoop dat je geduld snel beloond wordt met een heerlijk gezond manneke!

Ik kan je echt zeggen: het is heerlijk zo'n derde ;-).

Nog heel even volhouden. T einde is inzicht!!!

Zo herkenbaar dat gevoel. Je weet dat het maximaal 2 weken duurt, maar dat lijkt echt nog zo ver weg. En je kunt je ook bijna niet voorstellen dat het binnenkort echt zal beginnen, alsof je kindje voor altijd zal blijven zitten. HAHA.... het komt echt goed... geloof me... binnenkort lig jij wel te puffen!

Succes er dan mee!

Terug
Bovenaan