Zoooo onzeker/nerveus/bang

Hoi Hoi,

Precies een week geleden de 1e echo gehad, mooi kloppend hartje gezien, allemaal goed.

Ik ben heeeeeeeel erg blij met de zwangerschap, echt heel erg blij

Ook voel ik me zo 'zwanger' als ik weet niet wat(misselijk, moe, pijnlijke borsten, you name it).

Maar er blijft maar de hele tijd zo'n vervelend rottig stemmetje in mijn achterhoofd zitten dat zegt; Je bent er nog niet, alles kan nog misgaan, 't kan stoppen met groeien, 't hartje kan ermee ophouden....

En hoe hard ik ook tegen mezelf roep dat ik me niet zoveel zorgen moet maken(dat zegt iedereen), toch heb ik iedere nacht weer van dit soort nachtmerries...

Zo... Dat moest ik echt even kwijt, sorry!

Meer mensen die zo onzeker zijn, of ligt dit gewoon echt aan mij?

Hee Laura,

Wat vervelend dat je je zo voelt meid! Ik begrijp je ongerustheid enigszinds wel, het blijft tenslotte altijd een wonder en niets is pas zeker totdat je een gezond kindje op de wereld hebt gezet maar echt....probeer je er op een of andere manier toch overheen te zetten en te genieten van dit mooie wondertje wat in je buik groeit. Is misschien makkelijker gezegd als gedaan maar probeer het toch.

Waanneer heb je je volgende echo? Misschien dat die wat meer gerustheid geeft of misschien je vk bellen om te vragen of je sneller weer een echo mag en met hem/haar je gevoelens bespreken als het je echt zo hoog zit.

Sterkte en geniet! Liefs Lynn.

p.s. Vertrouw op je eigen lichaam!! Als het goed voelt, zit het (meestal) ook goed!

Oh lieve Laura, wat een gedoe meid. Je bent zeker niet de enige hoor die onzeker is over dit soort dingen. Ik ben wat dat betreft verwend in mijn geluk en vrij nuchter daarom.

Die twaaltlf weken blijven toch een magische grens hoor, en hoe dichter je daarbij komt hoe zekerder je gaat worden van je zaak. Daarbij heb je heel wat klachtjes en kwaaltjes, en bent dus gewoon heel erg zwanger.

Op naar due volgende superecho!

Ik hoop dat je je wat beter gaat voelen!

Liefs

Hou meis
Heel normaal maar gewoon door ademen en niet bij na denken zo dacht ik ook en ik ben nu 12 weken
Komt goed blij denken maar ik bergijp je volkomen en ikdenk net als de rest hier

Knuff marie

Och meid de ene heeft het meer dan de ander. Ik ben nog steeds aan het controleren als ik naar de toilet ben geweest. Ben zo bang dat het als nog fout gaat. Gelukkig heb ik steeds mee een positief gevoel. Probeer toch te genieten. Het gaat namelijk vaker goed dan fout.

Maar ja ik heb eigenlijk het zelfde. Dat stemmetje plaagt mij ook steeds. Zeer vervelend maar ik ga er van uit dat het steeds minder gaat worden. Hoe verder we komen hoe zekerder we zijn. (hoop ik)

Das niet fijn!! Maar als je echt so onzeker blijft sou ik wel om een echo vragen. Die stress is ook alles behalve goed voor je. Succes meid en probeer een beetje vertrouwen te krijgen door al die kwaaltjes! Sterkte!

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet toch wel goed!

Ik heb vanmiddag toch even de verloskundige gebeld, uitgelegd waar ik mee zat, toen mochten we gelijk vanmiddag langskomen voor een extra echo!

En gelukkig, alles is goed, t is goed gegroeid en het hartje klopte heel mooi!!

Dus ik kan weer even opgelucht ademhalen!

Terug
Bovenaan