zoooo onzeker!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu na 2x miskraam 8 weken zwanger en zooo onzeker.
Ik heb met 6 en 7 weken een echo gehad en bij beide zag het er goed uit, hartje klopte enzo, maar toch blijf ik zo onzeker.
Nu ben ik steeds echt super misselijk geweest en vandaag niet, lekker zou je denken, maar bij mij slaat meteen de paniek toe.
Heeft iemand van jullie dit ook?
En hoe gaan jullie hier mee om?

xx natascha

Hoi Natascha

Ik was gister bij de vk en die vertelde dat als de kwaaltjes echt ineens verdwenen waren je je eigenlijk geen zorgen hoefde te maken. Dat kan dan bijna geen miskraam zijn. Alleen als de kwaaltjes elke dag ietsje minder worden zou het misschien kunnen dat er iets mis is, al hoeft het nog niets ergs te betekenen.
Hopelijk heb je hier iets aan. Sterkte en succes.

Groetjes Natalie
(9w)

Hoi Natascha,

Nou; eerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Moet zeggen dat ik je verhaal herken; heb ook 2x een miskraam gehad en ben nu zwanger. Het is gewoon lastig om hiermee om te gaan. Je onzekerheid heeft ook echt een oorzaak en na twee moeilijke ervaringen voel je eenmaal alles en durf je bijna niet te hopen dat het goed gaat: je ben wat voorzichtiger denk ik.
Toch is het belangrijk om te kijken naar de dingen die nu goed gaan, je hebt een hartje gehoord/gezien. Dat is al zo mooi! De eerste maanden zullen spannend blijven, mijn man zegt dan heel wijs dat het vervolgens weer spannend is of alles goed gaat... en daarin heeft hij denk ik wel gelijk.
Probeer lekker van je af te praten met mensen bij wie je jezelf prettig voelt. Helaas kan je aan de rest denk ik weinig veranderen, het moet slijten zeggen ze dan... al.

Heel veel sterkte toegewenst, neem je rust; je lichaam vraagt erom en probeer toch een beetje te genieten van alles.  Ik weet wat ik schrijf: het is zo lastig om hier goed mee om te gaan, Anderen adviseren je soms wel maar het is moeilijk om er wat mee te doen....ik hoop dat het je wat helpt!

Groetjes Roos

hoi natscha,ik ben ook heel bang geweest in het begin vanwege een bacterie,en daarna ook de ene dag beroerd andere dag niks,nu nog rust ik niet voordat ik het in mn armen heb en zie dat alles goed is.
mn vk zei toen wel na een echo van 6 wkn dat als er eenmaal een hartje klop de kans nog heel erg klein is dat het mis gaat.
Misschien stelt dat je een beetje gerust.Gr kim

hey meid..
maak je geen zorgen..
ik ben nu 9w en voel me stukken beter als de weken hier voor..
en heb net woensdag weer een echo gehad alles is goed
ook ik heb hiervoor een miskraam gehad weet wat je doormaakt
zal ook blij zijn als de 12w voorbij zijn....
meid probeer er een beetje van te genieten

liefs mama van 1

Terug
Bovenaan