zoooo onzeker!!!

Hoi allemaal,

Ik ben nu na 2x miskraam 8 weken zwanger en zooo onzeker.
Ik heb met 6 en 7 weken een echo gehad en bij beide zag het er goed uit, hartje klopte enzo, maar toch blijf ik zo onzeker.
Nu ben ik steeds echt super misselijk geweest en vandaag niet, lekker zou je denken, maar bij mij slaat meteen de paniek toe.
Heeft iemand van jullie dit ook?
En hoe gaan jullie hier mee om?

xx natascha

Hoi Natascha

Rot zeg, dat je je zo onzeker voeld. Ik snap het wel een beetje (je kent mij verhaal van vorige week) al heb ik dan nog nooit een mk gehad.
In principe is het vrij normaal dat de misselijkheid en de kwaaltjes wegzakken, je lichaam went aan de hormonen, maar het blijft eng.
Spreek er anders eens over met je vk, misschien kan nog een extra echo je van de onzekerheid afhelpen.
In ieder geval heel veel sterkte en hopelijk gaan die volgende weekjes tot de 12 weken snel voorbij (anders hoop ik dat wel)

Groetjes en een dikke knuffel
Natalie

Heel makkelijk gezegd maar die onzekerheid blijft voorlopig nog wel even!!!

Je doet er weinig aan, behalve er niet teveel mee bezig te zijn en niet bij elk dingetje wat je voelt of juist niet voelt in paniek raken.

Probeer te bedenken dat elke zwangerschap anders is.

Ik heb ook 2 miskramen achter de rug, 1 op 7 weken en 1 op 10 weken (na curretage).

Nu ben ik morgen 10 weken zwanger en evengoed nog onzeker ondanks een goede echo.

Zelfs na die 12 weken grens zul je onzeker blijven, maar maak je zelf niet gek!!!

Succes!

heey meid

die onzekerheid zal je nog wel even houden ben ik bang, wat mensen ook zeggen tegen je! het is net of dat niet aan wil komen (tenminste bij mij)
ik ben nu in verwachting van mijn 3e en heb 1 miskraam gehad tussen de 2 meiden in..
ik ben nu nog steeds onzeker!
ik was de eerste weken erg misselijk, en ineens niet meer! tja dan denk je meteen dit kan niet goed zijn.. gelukkig kreeg ik een paar dagen erna een echo en alles zag er prima uit!
maar nu ben ik nog onzeker! ik heb het bij mijn jongste dochter bijna 6 maanden gehad!
het enigste wat ik kan zeggen is denk er maar niet teveel aan maar goed dat doe ik zelf ook!! ik was pas zeker toen ik de kids voelde bewegen! dus tja kop op meid!!!
Liefs trotsemama3

Hoi Natascha,

Klinkt bekend! Grappig genoeg had ik het vorige week ook, ineens niet meer misselijk, en waren er toen nog wat vrouwen die ook dik acht weken waren die precies hetzelfde hadden. Gelukkig was er ook iemand met ervaring van een eerdere geslaagde zwangerschap, die zei dat zij dat toen ook had. Bij mij is de misselijkheid weer terug, enerzijds balen, anderzijds wel fijn dus! Ik heb ook miskramen gehad, denk ook steeds: als het maar goed zit. Met acht weken klopte het hartje, over tweeënhalve week (12 1/2 week dan) mogen we nog eens, dat is best lang wachten.

Succes joh, hopelijk voel je je snel weer zo zwanger als maar zijn kan, hoewel ik je geen hevige misselijkheid toewens!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan