Zoooo trots... (foto)

Als ik deze foto's zie krijg ik het warm van binnen... Mijn twee meiden samen op het speelkleed... smelt!!

Groetjes,
Myrna, mv Isis (05-09-2006)  en Nika (24-04-2008)

Dat zijn ook hele mooie foto's! Mag je zeker trots op zijn!
Ik heb ook van die foto's waar ik helemaal verliefd wordt op mijn eigen kinderen.
Mooi is dat he...

Groetjes Kirsten
Tijn (okt'08) Emma (mrt'08)

aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!
daar smelt ik zelfs van weg!

ik had gisteren een klein vriendje op bezoek van 8 maanden! en die ging gezellig aan de praat met mijn kereltje van 4,5 maand en die kletste vrolijk terug!!
ik genoot!

WAUW wat een mooie bos met pijpenkrullen zeg, ik mag blij zijn dat Zifjon eindelijk wat haartjes krijgt en dan zijn ze nog hoogblond zodat je nog moeilijk moet kijken om ze te vinden. :) Leuke foto's ik smelt vaak ook als ik mijn ventje zie met zijn leuke snoet.

Liefs van Mariska en Zifjon (6,5 maand)

Hallo
Ja schitterend is dat je smelt er inderdaad van ik heb het ook met milton en shanice gisteren zaten ze ook behoorlijk lol te maken ze doen veel samen knuffelen   kus geven slaan voor   de lol en knijpen voetenvechten huilen lachen poepbroek maken momenteel niet meer want milton begint zindelijk te worden groetjes lisette

Bedankt voor jullie leuke reacties!

@ Mariska: ja, ik ben erg trots op Isis' krullenbos, maar daar heeft ze wel even over gedaan, hoor! Toen Isis een half jaar oud was had ze héle steile, korte haartjes, haha! ze is nu bijna twee jaar (volgende week) en de echt krulken kwamen pas toen ze bijna een jaar was. En het lijken er wel steeds meer te worden!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Terug
Bovenaan