Zoooo verdrietig.....

Hallo, helaas hoor ik sinds gister op dit forum thuis. Na 11 weken geen kloppend hartje meer terwijl hiervoor mooie echo's gehad. De grond is onder mij weggeslagen...had hier eigenlijk geen rekening meer mee gehouden. Kan ook alleen maar huilen. Alle plannen vallen in duigen.. ...Ben wel bij veel herkenning te lezen van jullie allemaal. Als het vruchtje niet spontaan komt word ik ws volgende week gecuretteerd. We zullen zien.

hoi mama-anna,

Wat ontzettend verdrietig voor je zeg. & wat vreselijk oneerlijk dat je hiervoor goede echo's heb gehad...
Ik wens je heel veel sterkte om dit te verwerken...

Ikzelf heb afgelopen zondag een miskraam (2de)gehad. Ik was pas 6weken maar het verdriet liegt er niet om... En inderdaad net wat je zegt, alle plannen vallen in duigen...

Sterkte!!

Liefs Butterfly,

Ik vond nog een mooi gedichtje op internet:

De droom is over.
Mijn zwangerschap is voorbij.
Je bent niet langer een deel van mij.
Zo gelukkig als ik was,
toen ik wist dat ik je droeg.
Zo'n verdriet heb ik nu,
want je ging veel te vroeg...

hoi mama-anna,

Wat ontzettend verdrietig voor je zeg. & wat vreselijk oneerlijk dat je hiervoor goede echo's heb gehad...
Ik wens je heel veel sterkte om dit te verwerken...

Ikzelf heb afgelopen zondag een miskraam (2de)gehad. Ik was pas 6weken maar het verdriet liegt er niet om... En inderdaad net wat je zegt, alle plannen vallen in duigen...

Sterkte!!

Liefs Butterfly,

Ik vond nog een mooi gedichtje op internet:

De droom is over.
Mijn zwangerschap is voorbij.
Je bent niet langer een deel van mij.
Zo gelukkig als ik was,
toen ik wist dat ik je droeg.
Zo'n verdriet heb ik nu,
want je ging veel te vroeg...

Heel mooi gedichtje!
Heel veel sterkte dames... Kweet hoe het voelt.
Maar na een MK in augustus (na 10 week) nu bijna 19 week zwanger... En die onzekerheid en verdriet blijven... Maar het versterkt ook het gelukkige gevoel zodra het wel goed gaat!

Hoop dat jullie gauw net zo gelukkig zwanger mogen worden als wij nu zijn...

Dat is idd een super mooi gedichtje en het verwoord ook heel mooi wat wij voelen. Ik heb net als jou 4 maanden geleden na 11 weken zwangerschap een miskraam gehad, vond ik ook best heftig. Dacht nl dat ik de eerste drie maanden wel goed zou doorkomen.Het is bij mij gelukkig wel spontaan gegaan en gelukkig niet naar het z-huis gehoeven En nu.... ja ik ben bang dat ik nu weer een miskraam krijg of heb gekregen. Ik heb op 13 jan positief getest,maar al na 4 dagen begon ik bruin bloed te verliezen, en nu sinds gister weer helder rood bloed en vanochtend weer aardig wat. Gelukkig heb ik verder geen krampen. Ga morgen eerst de vk maar bellen, maar heb er geen goed gevoel over. Mijn man en ik hebben besloten het hierna nog 1 keer te proberen en daarna zal ik mij erbij neerleggen dat een tweede kindje er niet in zit. Ik wordt bijna 34 en heb gelukkig al wel een zoon van 9. Maar afgelopen jaar was heftig twee keer zwanger en waarschijnlijk twee keer een miskraam. Weet dus precies hoe jij je voelt, sterkte

@ Mahemi,

Wat heftig voor je zeg.
En wat rot die onzekerheid.
Ik hoop voor je dat het toch goed zit.
Ik heb afgelopen zondag een miskraam gehad. Begon vrijdag met een klein beetje bruine afscheiding & zondag bloedverlies, helaas werd met angst bevestigd met een echo.
Gelukkig is alles er wel uit zichzelf uitgekomen...
Dit is nu mijn 2de miskraam. Vind t echt wel heftig, ook al was ik pas kort zwanger.
Ook ik ben bang dat er voor ons dochtertje van 3 geen broertje of zusje komt...
De gyn. zei tegen ons dat het echt 'pech' is dat ik 2keer een miskraam heb gehad, maar dat het bij veel vrouwen gebeurt & dat ze toch nog een goede zwangerschappen kunnen voldragen.
Laten we het hopen....

Sterkte! En hou me op de hoogte!!!

Liefs Butterfly

hey butterfly, volgens mij zaten wij allebei ook op het forum van de sept mama's.
Ga strakjes de vk bellen maar ga er toch vanuit dat het een mk is. Zal in ieder geval wel om een echo vragen om toch voor 100% zekerheid te hebben. Had jij je eerste mk ook in de eerste drie maanden? En had jij bij deze laatste mk krampen?
Bij mijn vorige mk begon het idd ook met wat bruine afscheiding op een zondag (rotdag) maar had toen al wel op dinsdag veel bloedverlies. En dit keer duurde het 6 dagen voordat het bloed rood werdt, waardoor je toch weer een beetje hoop hebt. Maar net zoals iedere zwangerschap anders is zal ook ieder mk anders verlopen!

Jij ook heel veel sterkte
Liefs Heidi

Meid,

Verschrikkelijk voor je. Natuurlijk moet je huilen en blijven de tranen komen! Laat het maar lekker komen! Het is ook zo verdrietig allemaal. Ik heb zelfs ook jaren geleden een miskraam gehad... je weet niet wat je overkomt. En er is soms zo weinig begrip. Maar jouw verdriet mag er zijn! Echt waar.... neem er de tijd voor!

Ook als je straks weer helemaal opnieuw gaat beginnen met zwanger worden. Het is dan allemaal zo dubbel. En zo spannend als het weer is gelukt!

Veel knuffels en liefde hoor!

Terug
Bovenaan