A
Anoniem
Guest
Twan heeft een hele dikke brandblaar op zijn vinger! Ik voed m 's morgens altijd in bed. En als het op is, wordt hij nieuwsgierig en wil hij dingen onderzoeken. Nu hebben wij aan het bed, lampjes hangen en die worden heel erg heet! Ik was net te laat om zijn vingertje weg te halen, dus je raadt het al.... hij pakte (heel even maar) de lamp vast en zette het gelijk op een krijssen! Eerst wist ik niet wat er precies aan de hand was en kon hem ook niet echt stil krijgen. Toen alles was gesust, heb ik m weer in bed gelegd. Toen ik m er daarna uit haalde zag ik een dikke blaar op zijn vinger. Ik wilde hem door prikken, maar dacht laat ik eerst ff mijn mama bellen. Die nam niet op, dus toen heb ik de ha maar gebeld. Ik moest m vooral dicht laten zitten en niet doorprikken. Koelen was het beste. Maar hoe koel je nou bij zo'n kleintje? Ik heb een paar ijsblokjes in een zakje in een washandje gedaan, maar dat wilde hij niet vastpakken. Toen hij 's middags weer sliep, heb ik er maar tandpasta op gesmeerd en nu is hij zo groot als zijn 1e knokkeltje. Vind het zo zielig voor hem, dat ik dit even met jullie wilde delen. Hij pakt veel vast, maar laat zijn vinger dan buiten beschouwing.
Verder is hij wel goed te pas.
Bedankt voor het luisteren (lezen)
Liefs Maaike mv Twan
Verder is hij wel goed te pas.
Bedankt voor het luisteren (lezen)
Liefs Maaike mv Twan