Gisteren naar het cb geweest. Rowan doet het supergoed. Zijn gewicht is nu 5810 gram. Toen was het tijd voor zijn inentingen. Zo vrolijk als hij was toen we binnenkwamen, zo veel verdriet had hij toen de prikken kwamen. Agossie wat een verdriet en echte tranen.
Hij viel vrij snel weer in slaap toen we thuiskwamen maar bij zijn laatste voeding om 23.00 uur had hij 39 graden koorts. Dus op advies van de arts paracetamol gegeven. Daro vloeibaar is goed te doen. Heel de nacht kon ik er om de haverklap uit om hem te troosten. Wat heb ik met mijn kereltje te doen zeg. Nu ligt hij in de box te doezelen tot het tijd is voor zijn eerste voeding om 7.00 uur.
Hoe is het bij de andere kleintjes gegaan met de eerste prikken??
Groetjes,
Annemiek, mama van Rowan, 02-03-2007
Hij viel vrij snel weer in slaap toen we thuiskwamen maar bij zijn laatste voeding om 23.00 uur had hij 39 graden koorts. Dus op advies van de arts paracetamol gegeven. Daro vloeibaar is goed te doen. Heel de nacht kon ik er om de haverklap uit om hem te troosten. Wat heb ik met mijn kereltje te doen zeg. Nu ligt hij in de box te doezelen tot het tijd is voor zijn eerste voeding om 7.00 uur.
Hoe is het bij de andere kleintjes gegaan met de eerste prikken??
Groetjes,
Annemiek, mama van Rowan, 02-03-2007