Zoooo zielig

A

Anoniem

Guest
Afgelopen zaterdag is onze Cas ziek geworden.
Hij is zoooo zielig. Zaterdag en zondagochtend heeft hij veel erg stinkende poepluiers gehad. Ik denk dat er iets in zijn darmpjes niet goed was.
Gistermiddag en vanmorgen had hij alleen nog maar koorts en wilde  niets anders dan  lekker tegen mij of mijn man aan liggen.
Vanmiddag even naar de huisarts (hij drinkt erg weinig)

Errug hè, als je kindje zo hulpeloos is...

Hoi,

wat vervelend he als je kindje zo beroerd is. Ik voel me dan altijd zo machteloos. Ik hoop voor je dat hij vlug weer is opgeknapt en tot die tijd maar veel knuffelen.

Sterkte ermee.

Groetjes van marloes

Dit heeft Rik de afgelopen week ook gehad.
Mij werd geadviseerd ORS te geven!

Hoe oud is Cas, want bij mijn zoon Rik is dus een tandje door, wat al de klachten verklaard! Hij gaat nu echt alweer de betere kant op!

Succes meid en knufffel je mannetje maar extra!!

X Saskia
mv Rik   04-07-07

Hoi meiden

Ja vervelend he als je kindje zo ziek is...t liefst zou je t zelf zo overnemen

Jesse was vlak voor sinterklaas flink geveld door een buikgriep...tegelijk met mijn vriend

Mijn 3 andere kinderen hadden in de 2 weken daarvoor flink gegriepd en nu dus hij ook

Mij is het tot nu toe bespaard gebleven...de buikgriep dan

Anderhalve week voor kerst begon ik met keelpijn en hoesten en flink koorts

Ben zoveel mogelijk bij de kids uit de buurt gebleven, maar helaas was de weerstand van Jesse

waarschijnlijk nog niet voldoende weer opgebouwd en kreeg hij het ook met de kerst en tot oud en nieuw

Hij heeft zelfs een antibioticakuur gekregen en inhalers erbij

Ook liep de koorts op tot boven de 40 graden

Ben wel geschrokken want hij wilde alleen nog maar bij je op schoot hangen en was erg lusteloos

Maar gelukkig is hij nu een stuk beter te pas, hij heeft nog wel heel dunne luiers van de medicijnen en ook nog wat uitslag in zn gezicht, maar dat zal wel wegtrekken nu de kuur afgelopen is hoop ik

Met de inhalers moeten we nog wel een tijdje doorgaan.....over een week moeten we weer voor controle

Groetjes Xennah

Hè hè, gelukkig viel het mee.
We zijn naar de huisarts geweest omdat hij toch vrij weinig dronk en ik merkte dat er bijna geen plasluiers kwamen. Alleen poep.
De HA stuurde ons door naar het zkh, help!

Maar daar bleek het gelukkig allemaal wel mee te vallen. De anti-biotica moesten we stoppen, want ze dachten toch meer aan een fikse buikgriep dan aan iets bacterieels. En van penicilline kunnen ze aan de diaree raken en dat kunnen we nu even niet gebruiken.

Nu ziet Cas nog een beetje bleek en het drinken wil nog niet echt vlotten, maar er komt meer binnen dan afgelopen week.
ORS doet het goed...
Ik heb er weer vertrouwen in.

Bedankt voor de lieve reacties

Terug
Bovenaan