Zooooo hard gaat het!!

hey hey dames,
ik laat niet zo heeeel veel meer van mij horen, maar ik volg jullie nog wel hoor ;-)).
Wat gaat het hard he. Jesse is nu 14 weekjes en heeft zich zondag omgedraaid van buik naar rug! ow wat ben ik trots zeg!! Ook het kletsen en lachen wordt steeds meer en harder. Hij is al 2x naar de dagopvang geweest en dat gaat super goed. Heb er dan ook een heeel goed gevoel bij. gelukkig maar.
a.s. donderdag krijgt tie al voor de 2e x prikjes!!! brrrrrr. hebben jullie ook al schoentjes gezet met de kleiine kiddies? mijn oudste zet automatsch ook de schoen van jesse neer ... het is zooooo schattig. een schoen van een 6 jarige met een wortel en dan die van de kleine met een manderijn erin gepropt hahahaha
Nou meisjes, fijne sinterklaasdaaaagjes X

Hai...
Wauw wat knap van jou zoon!
Die meiden van mij liggen heel rustig naast elkaar in de box...wel slaan ze af en toe met hun handjes naar de speeltjes en Rainn gooit haar benen aardig in de lucht..

Wat leuk dat ze al zo lachen en kletsen he??
Ik vind elke morgen weer eenfeest om in hun kamertje te komen..altijd een big smile van oor tot oor.

Bij mij volgende week de tweede set prikjes..zo sneu..
Vooral omdat jij weet wat er komen gaat!

Hier ook bij mijn andere 3 dochters volop sinterklaas!
Te leuk!!

ja gaat snel he.... en wat zijn die van jullie dan weer ver hahaha

ons meisje lacht wel veel maar wordt vooral wakker als ze honger heeft :)
en sinterklaas ja die rijdt hier naar binnen over het allerkleinste slofje die haar grote broer kon vinden en ook voor gezongen heeft ;-) leuk hoor

Terug
Bovenaan