zooooo misselijk

hey meiden

Daar ben ik weer, tijdje ff niet langs geweest omdat ik me echt ziek voel... Heb zelfs twee weken plat gelegen en bijna aan t infuus gemoeten. Dit zal ook een tussendoor buikgriep geweest zijn, maar kon 5 dgn NIETS binnen houden! Bloedverlies etc, maar goed, de vk zegt dat het geen kwaad kan... Dat geloven we dan maar, volgende week eerste echte afspraak bij de vk dus dan zullen we t hartje horen?! 23 dec de eerste termijn echo, kan niet wachten!

Onze kleine meid van 2 snapt er nog weinig van.. hebben t er ook nog niet echt vel over, want niet iedereen is nog op de hoogte! Tenslotte pas 10 wkn vandaag...

Verder ben ik eigenlijk de hele dag door misselijk.. Veel erger dan bij de eerste, en een stuk vermoeiender nu met mn wisseldiensten en die kleine meid thuis! Maar goed.. ook hier ga ik er maar vanuit dat ik me strakjes steeds beter ga voelen!!

Nou dat wilde ik ff kwijt ;-)

greetz Jon

Ha Meid

Ik leef erg met je mee. Ik had er ook erg veel last van bij de eerste (ik bespaar je het aantal weken).
Ik was ook echt heel erg beroerd, constant misselijk en heel veel overgeven. Ik hoop echt dat het snel overgaat bij je! Je zult mss al vanalles geprobeerd hebben maar er bestaan speciale polsbandjes en lolly's tegen misselijkheid. En bij de huisarts kun je zetpillen krijgen. Je kunt het altijd proberen, baat het niet dat schaadt het niet. Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.

Liefs Rebra

Terug
Bovenaan