Zooooo moe na miskraam

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb afgelopen weekend een hele vroege miskraam gehad. Ik was nog geen 5 vijf weken zwanger. Maar ik ben nog steeds zoooo moe. Heeft dat er mee te maken en hoe lang kan dat aanhouden?
Zijn er meerdere die hier ervaring mee hebben?

Groetjes.

Hoi,

Ikzelf heb helaas op 5 september jl. een miskraam gehad, na 6 weken zwangerschap. Ook is was ontzettend moe daarna. Mijn ha vertelde mij dat dat komt doordat je toch nog wat zwangerschapshormonen in je lichaam hebt. En vergeet ook het psychische niet!!! Daar wordt je ook heel moe van. Met mij gaat het inmiddels weer hartstikke goed. Behalve dat ik sinds kort weer allerlei "zwangerschapskwaaltjes" heb. Heb gisteren (omdat ik zo nieuwsgierig was) toch maar een test gedaan. Wist dat het veeeeel te vroeg was, maar er verscheen een heeeel licht streepje (het  streepje was na mijn miskraam er toch echt niet meer).  Had toch niet moeten testen, ben nu helemaal zenuwachtig enzo.

Heel veel sterkte met alles!!! En je zult je  binnenkort vast wel weer beter gaan voelen.

Liefs ,
Lei  

Hoi,
Ik heb drie weken geleden een miskraam gehad, en was bijna 8 weken.
Ben daarna niet echt moe geweest, maar je hebt toch nog wel hormonen in je lichaam, dus waarom zou het niet kunnen?
Het is toch een anslag op je lijf en je hoofd hoor!
Ik had juist heel veel hoofdpijn na de miskraam.
Ook heb ik nu nog steeds s'avonds na het eten een hele ''zwangere buik''..opgezet, en ik lijk dan  wel vier maanden..Maar ben echt niet zwanger..
Ik heb eerst negen dagen bloedverlies erna gehad, en toen was het drie dagen over.
Toen weer drie dagen bloedverlies, en toen weer een week over.
Nu heb ik sinds maandag, drie weken na de mk, weer een bloeding, maar volgens mij is het al weer mijn ongi..
Het is niet heel erg, maar ik voel het in mijn buik als ongi..
Wel snel, maarja, als het zo is, nou mooi...Dan kunnen we weer verder.Ik voel me al weer een stuk beter.
Heb jij erg last van bloedverlies?
En heb je het  vruchtzakje nog kunnen zien? ik heb het goed kunnen bekijken.
Groet R

He Lei,
Fijn dat het weer beter gaat met je.
Hoe zit dat nu met die streep van je test?
Je zit dus als je telt vanaf je mk, pas op dag 15..dat zou wel apart zijn.
Je maakt me nieuwsgierig hoor.
Ik wens je alle goeds, en hoop dat je snel weer zwanger bent.
Groet R

Hoi,

Raar hè, die stomme test. Had ik ook nooooiiiit moeten doen joh. Maar ik dacht even grappig te doen.... Het rare is ook dat ik vlak na m'n miskraam geovuleerd heb. Ik had namelijk weer zo'n gevoel dat het weer die tijd van de maand was. Ik heb toen  ovulatietesten gebruikt en ja hoor: twee dikke strepen!! We hebben die dagen ook heerlijk geklust. Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat het dit keer weer raak is. En dat de zw-test al zo snel ietsiepietsie positief is.

Liefs,
Lei

Hoi Lei,

Tja, het klinkt inderdaad wel logisch dat je nu nog moe kunt zijn. Maar wel weer spannend voor jou zeg! Weer een licht streepje. Tja, wat moet je daar nu weer van denken? Moeilijk he in zo'n situatie! Hoop voor je dat het gewoon weer gelijk raak is.

Hoi RW,

Ja, ik heb ook nog last van een dikkere buik voor m'n gevoel. Voel me nog wel opgeblazen. Dan ga je af en toe nog twijfelen, van, het zal toch wel echt weg zijn???
Maar dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Ik heb vanaf woensdag tot en met zondag best veel bloedverlies gehad, zoals een goede menstruatie. Nu nog wat naweeen, maar het is bijna weg.
Ik heb niet echt het vruchtzakje gezien, maar ik ben wel 1 grote bloedprop verloren, dus grote kans dat dat het was. Maar op dat moment besefte ik het niet helemaal, dus heb het niet heel goed bekeken.

Maar goed, zodra ik niet meer vloei gaan we weer gezellig klussen en zien we wel weer. Ik houd gewoon de goede hoop erin dat ik weer snel zwanger zal zijn. Duimen maar!

Bedankt voor jullie berichtjes!

Groetjes.

Hoi meiden!

Ik heb 3 weken geleden ook een miskraam gehad; was toen 9 weken. Na de curettage eigenlijk nauwelijks gevloeid. Die moeheid is inderdaad ook heel bekend! Maar ja, al die emoties kosten ook veel energie. En ook van de narcose kun je nog een tijdje last hebben.

Wat stoer dat jullie gelijk alweer proberen zwanger te worden! Ik wil dat ook wel heel graag maar ze adviseerden mij in het ziekenhuis toch om eerst een normale menstruatie af te wachten. Die kon na 5 of 6 weken komen, zeiden ze.

Dus nu wachten geblazen! Ik heb er nog nooit zo naar uitgekeken om ongesteld te worden. Want daarna 'mogen' we weer. Ik heb op www.sensitest.nl ovulatietesten besteld om zeker te weten wanneer we het beste aan de slag kunnen! Ook omdat ik geen 20 meer ben (34), en ik de biologische klok ook voel tikken!

Heel veel succes en sterkte allemaal!

Groetjes, Vennie.

Terug
Bovenaan