Zooooo moe!!!

Èen paar weken geleden hebben ze bij mij bloed geprikt om te kijken of alles in orde was. Ook of ik ijzertekort heb aangezien ik dood op ben maar niet normaal kan slapen. En ik moet nog ongeveer 12 weken... Bij iemand anders op het forum zag ik staan dat je bij de DA gewoon ijzertabletjes kunt kopen. Mag je deze gewoon innemen ondanks dat volgens het bloed mijn ijzer goed was?

Groetjes Wendy

Hi Wendy,

Ijzer slikken als je Hb goed is, heeft weinig zin. Jouw vermoeidheid komt waarschijnlijk ergens anders vandaan. Je zou eens met je ha kunnen praten. Kijken waar die vermoeidheid vandaan komt.

Als het door het slechte slapen komt, zou je kunnen vragen op temazepam. Die heb ik ook in beide zwangerschappen gehad. Die mocht ik dan 1-2 keer per week. Dan was ik in ieder geval 2 dagen goed uitgerust en dat maakt je een stuk sterker!

Sterkte,

Gr. Tamara.

Mij werd Floradix aangeraden en het helpt echt heel goed. Je kan het in de reformwinkel halen en is goed voor vanalles, maar bovenal om ijzertekorten op te heffen. Het werkt echt heel goed.
Succes!

Mij werd Floradix aangeraden en het helpt echt heel goed. Je kan het in de reformwinkel halen en is goed voor vanalles, maar bovenal om ijzertekorten op te heffen. Het werkt echt heel goed.
Succes!

Terug
Bovenaan