Zooooo moe

Hebben jullie ook zo last van vermoeidheid? Ik werk 4 hele dagen en moet ook nog ver reizen en ben helemaal aan mijn eind als ik thuis kom.

Ze zeggen dat het na de eerste 3 maanden over is en dat je dan meer energie krijgt, dus hopelijk wordt het snel beter.

Ik kan namelijk alleen maar aan slapen denken hahaha

Groetjes Vic

Heel herkenbaar hoor!!! Lig nu al lekker onder mijn dekentje met mijn laptop erbij en ben bekaf...
Vandaag ook drukke werkdag gehad en dan mijn twee kids nog alle aandacht geven... Om 20.00 lag ik al naast mijn dochter te slapen...wel heerlijk ook!
Hoeveel weken bij jij nu zwanger?
Ik nog maar 5,5 denk ik....dus de vermoeidheid zal nog wel even aanhouden....
Misschien omdat ik nu ouder ben ( 35) en al twee kids heb, 3 dagen werk en daarnaast studeer...dat ik me bij deze zwangerschap veel meer moe voel...
Vind het ook wel fijn, zegt mij dat ik echt zwanger ben!!!

Groetjes

oh!! ik ben verschrikkelijk moe!!

Werk ook 36 uur en zit dan nog op school ook.. loop al vet achter met mijn opdrachten omdat ik gewoon te veel slaap!! kan hele dagen slapen heerlijk!!

en heeft niks met je leeftijd te maken hoor brigitte! Ik ben 23 en kan ook elke minuut van de dag slapen!

lieffss

Begrijp je helemaal hoor!!
Het is gewoon een hele bizarre vermoeidheid, ik ben 26 en heb een zoon van 4, maar zou ik de hele dag met mijn dekentje op de bank kunnen liggen had ik het zo gedaan hoor haha. Heb nu gelukkig een weekje vakantie dus moet ik niet zoveel, maar vraag me af hoe ik het volgende week ga volhouden op mijn werk.Daarbij ben ik ook erg misselijk de hele dag door met vlagen. Dit is weer een verschil met mijn vorige zwangerschap. Ik was toen ook heel moe, maar ging gewoon lekker slapen als dat ff kon.
Nu gaat dat niet meer, wan mijn zoontje heeft ook aandacht nodig, dus we bikkelen maar door in de hoop da het vanaf eind volgende maand echt wat minder zal gaan worden.
Suc6 meid het gaat over!!

Ik heb ook behoorlijke last van vermoeidheid.
heerlijk afgelopen paasweekend. Fijn rustig aan maar dan is het vandaag even harde realiteit. Gewoon aan het werk daarna afscheid van een collega. Hoppa half 11 thuis.
Jullie liggen vast al heel verstandig in bed, ik ga ook maar. Gelukkig morgen iets later op staan omdat we eerste echo hebben!! Erg spannend.

Tot later.
Groet mamava

Ik ben ook ontzettend moe!

Ik ben normaal gesproken een behoorlijk druk type, maar nu ben ik niet vooruit te branden..Ik doe wat ik moet doen en alle extra dingen kan ik me niet toe zetten...erg vervelend!

Ook heb ik enorm last van mood-swings....Mijn vriend kan er nog niet echt mee omgaan.Hij gaat alleen maar tegen mij in en dramt behoorlijk door...waardoor mijn bloed alleen nog maar meer begint te koken. Achteraf kan ik er gelukkig wel weer om lachen maar mijn vriend begrijpt er helemaal niks van! :) Ach, het is voor een goed doel en hopelijk voelen we ons over een paar weekjes weer wat beter!

groetjes Es

Hoi, ik ben vandaag niet vooruit te branden; slaap erg slecht 'snachts en dan 'sochtends er weer bijtijds uit voor mijn zoontje. Heb hem net naar oma gebracht en zit nu moet te verzamelen om te gaan werken. Gewoon verstand op nul en gaan denk ik dan maar, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan....

Groetjes

Ook ik ben niet vooruit te branden, echt verschrikkelijk!
Val op mijn werk soms bijna in slaap, ben blij als ze het straks allemaal weten. Dan snappen ze ook waarom ik zo sloom ben.
Aan de andere kant ben ik ook wel blij, want zo lang ik al die kwaaltjes heb, heb ik het gevoel dat het goed zit :)
Wel grappig om te lezen dat toch behoorlijk veel mama's dit hebben..
Succes ermee allemaal en slaap ze!

Terug
Bovenaan