Zooooo sexy;)

Hahahaha...gisteren van die heeele sexy zwangerschapsonderbroeken gekocht. Mijn gewone zaten niet lekker meer, maar die dingen zijn echt ALLES BEHALVE sexy;) Manlief dacht dat hij er mee van de trap kon springen en een onderbroek als parachute kon gebruien :D
We hebben ons helemaal scheel gelachen, maar ze zitten wel lekker:)

Haha, héél herkenbaar! Ik heb ook een paar van die tenten gekocht, waaronder ook een zwangerschapsstring... Ik wist niet wat ik zag toen ik die aan had getrokken, héél handig hoor onder een strakke broek/jurk, maar echt heeeel onsexy om zo te zien ;).

hahahah idd
Ik heb 3 zwangerschapsonderbroeken bij de H&M gekocht maar die zitten onder je buik,vind het niet echt heel prettig zitten maar ze zijn sowieso wel veel mooier hahahah
Maar die grote tenten die zitten echt zooo lekker.....maar zeker niet sexy, maar gelukkig zie je dat niet door je kleren heen..:D
draag ook mn oude ondergoed nog maar die krult dan wel naar beneden onder mn buik maar kan die grote tenten niet zo makkelijk vinden bij de hema vond ik alleen onderbroeken en geen strings dus dacht eigenlijk dat die grotetenten niet meer gemaakt werden ofzo..... maar ga dan toch eens verder zoeken want die zitten zo lekker...:)

Terug
Bovenaan