Zooooo zenuwachtig

Woensdag hebben wij onze 2e echo.
Eindelijk morgen kan ik eindelijk zeggen morgen hebben Wij de echo.

Maar ondertussen ben ik verschrikkelijk zenuwachtig.
Zit met zoveel vragen, gaat het allemaal wel goed, klopt het hartje nog wel ik haal me de gekste dingen in mijn hoofd.
Doordat ik mij zo druk maak slaap ik heel slecht.
Echt verschrikkelijk deze zenuwen.

Wij nemen onze zoon ook mee naar het ziekenhuis, hij weet nog van niks, maar het leek ons leuk om het hem zo te vertellen.
Hij wil zooooo graag een broertje of zusje dus ben erg benieuwd naar z'n reactie. Maar ondertussen is het nog steeds maandag en duurt het nog 1,5 dag voordat wij de echo hebben.
Hoe kom ik deze dagen door zonder er constant mee bezig te zijn???!!!
Wil zo graag bevestiging dat het allemaall wel goed zit, maar dat kan je nooit krijgen hoop dat ik na woensdag middag wat rustiger ben en kan blijven.

Pfff wat een spanning allemaal.

Morgen mogen jullie!! Heel veel succes! Ik moet nog wachten tot 20 mei, en heb nu ook al flink de zenuwen! :-( Niet dat ik me niet goed voel, maar wil zo graag bevestiging!

Wachten duurt zoooo lang!

Hey, hoe oud is jullie zoon? die van mei is in januari 2 geworden en begrijpt er nog net veel van. De komende dagen blijf je er veel mee bezig. Het is heel moeilijk om het los te laten. Mij lukt het ook niet goed. Mag pas begin juni voor een echo, is echt nog heel ver weg. Ik probeer nu dag voor dag te leven en niet te ver vooruit te kijken. Anders heb ik helemaal geen rust meer.

Heel veel plezier morgen!

Terug
Bovenaan