Zooooo zielig

Vanavond logeert Kiron voor het eerst een nachtje bij zijn opa en oma. En ik voel me zooooo zielig haha!

Komt allemaal goed hoor maar toch. Ik had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Morgenochtend lekker uitslapen (hopelijk) en lekker een dagje naar de sauna. Ik moet dinsdag helaas al weer gaan werken dus ja, het zit erop voor mij. Nog zo'n moeilijke dag, Kiron bij het KDV achter laten.

Ja kan me voorstellen hoe je je gevoelt hebt...Ik zou het echt nog niet kunnen om mijn kindje 's nachts weg te brengen (overdag trouwens ook niet).
Heb je het wel leuk gehad???

Ja het was zeker leuk. En het viel achteraf reuze mee! Ook wel eens fijn om weer tijd voor ons tweetjes te hebben. Daar moet natuurlijk ook nog steeds aan gedacht hebben.

Ja het was zeker leuk. En het viel achteraf reuze mee! Ook wel eens fijn om weer tijd voor ons tweetjes te hebben. Daar moet natuurlijk ook nog steeds aan gedacht hebben.

Volgende week woensdag gaat Devin voor het eerst naar de KDV. Ik zie er echt tegenop. Ik ben zelf nog een paar dagen vrij voordat ik weer ga werken. Lijkt mij zo stil overdag.

Terug
Bovenaan