Zoooooo moe!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Zo raar, ik sinds mijn eisprong iedere avond ontzettend moe en als ik terugrijd van mijn werk voel ik me ook misselijk! Als ik thuiskom en ik ga ff liggen dat gaat het wel weer.. Nou ben ik deze maand voor het eerst gestopt met de pil (mijn nod is 9/6) dus ik kan me niet voorstellen dat ik nu al zwanger ben. Kan dit een kwaaltje zijn dat te maken heeft met de pilstop? Hebben meer meiden hier last van?? Of zou ik dat toch stiekem al zwanger zijn?

Es xx

Ha Es,

Wij zijn wel al wat langere bezig maar telkens heb of denk ik symptomen te hebben?!?!?! Ben de laatste paar rondes er heilig van overtuigd dat het dit keer raak is want ik ben moe, misselijk en noem maar op. Maar toch is het nog steeds niet raak. Het lijkt mij stug dat je nu al zwanger bent. meestel moet zo pil ' uitwerken' Maar je weet maar nooit natuurlijk!!! maar ik wordt er nu zo langzamerehand letterelijk moe van. Elke keer weer die telleurstelling. Maar sinds kort zitten wij in het medische wereldje! en hoop dat dat zijn vruchten gaat afwerpen.

Gr Es

Hoi dames,

Niet om jullie teleur te stellen, maar toch even het volgende.
Zit zelf in ronde 15 en loop al bij de gyn. Hij vertelde me het volgende, nadat ik zei dat mijn lichaam me steeds zo voor de gek hield met al die "zwangershapsklachten".
Je progesterongehalte stijgt na je eisprong. Dit heeft zijn nodige bijwerkingen: lichte buikpijn, gevoelige borsten, misselijk en vermoeidheid. De bijwerkingen zijn zo minimaal dat een vrouw, die niet bezig is met zwanger worden, ze normaal niet of nauwelijks opmerkt. Vrouwen die zwanger willen worden, zijn nogal gefocust op hun lichaam en merken ieder verschil op. Vandaar die klachtjes voor je NOD.
Het kan dus van alles zijn: je preogesteron, je aankomende menstruatie of een zwangerschap. Er is geen touw aan vast te knopen...

Maar natuurlijk hoop ik dat het snel raak is voor jullie!!!! Miischien verklaart bovenstaande wel wat voor jullie....

Liefs,

Ginger
ronde 15

Terug
Bovenaan