zooooooo moe!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meisjes!

ik heb mezelf al een beetje voorbereid dat ik waarschijnlijk wel ongi ga worden omdat ik dat gevoel eigenlijk de hele dag heb,al de hele week zo'n beetje, maar nu ben ik zo vreselijk moe al drie dagen, en vandaag is het zo erg dat ik net anderhalf uur in slaap ben gevallen, en ben van ellende maar opgestaan toen ik wakker werd maar heb niet het gevoel dat het geholpen heeft, en s'nachts doe ik bijna geen oog dicht, en droom heel erg veel.... herkent iemand dit? dit heb ik nooit voor ik ongi moet worden, maar heb verder ook geen zw.symptonen ofzo...

liefs sas

Hallo Sassie,

Ikherken dit zeker van toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat je alle zwangerschapverschijnselen tegelijk krijgt.

Groetjes NAthalie
Houd ons op de hoogste

hoi hoi

wanneer is je NOD dan??

ik had hem zon-of maandag!!!ben nog niet ongi,normaal prezies optijd!!!
heb al wel getest een heeeeeel licht streepje,maar kan het niet geloven!!!
heb heel sterk het gevoel ongi teworden!!!!

maandag was ik ook al 2x in slaap gevallen!!!
maar kan niet zeggen dat ik nou zo vrezelijk moe ben!!!
slaap nu snachts ook slecht,maar ik gaf het de schuld opmdat ik te veel pieker!!!
en heb voor de rest ook niet echt kwaaltjes,ja mijn borsten zijn wel gevoeliger!!!

maar zal voor je duimen!!!

xxxtam80

hoi, tam80...

ik heb a.s zaterdag mijn nod... en ik heb verder nergens geen last van
ja een ongi gevoel, vooral s'ochtends heel erg, en veel lucht in mijn buik...
dus jij had ook het idee ongi te worden? ik weet het niet hoor... ik voel me wel erg raar en afwezig.

we zien het wel. ik hoop dat het deze maand prijs is,

en jij van harte gefeliciteerd hoor!!!  geniet van het wondertje..

liefs sas

he he ook zaterdag mij nod!! en nog nergens last vast!!! toi toi toi

Hoi Sassie!

Ik zit hard te duimen dat dit goede voortekenen zijn! Zou het toch zo geweldig voor je vinden!!!!!

Hele dikke knuffel,
Tess

hey coortje, spannend!!!!

hoe voel je je vandaag? bij mij is het nog hetzelfde...

liefs sas

Terug
Bovenaan