Zooooooo moe!

Hi Meiden.

Ik word echt gek van mezelf, ik ben zo moe! Ik ben net mijn bed uit en heb toch echt 10 uur geslapen, maar ik zou zo weer terug willen duiken. Pffff.Maar ja, ik heb er al eentje rond hobbelen dus dat kan niet.

Ik ben nu 7wk5dg dus met een beetje geluk duurt het nog een week of 4 en gaat het dan wel weer over.

Hebben jullie hier ook zo'n last van?

Groetjes Ties

ha susan,
<nou dat geeft lekker hoop hahah.nog moe.???
gatver ik ben morgen 12 weken.emmer sop staat klaar maar zit niet anders als op me hol.
moest nu echt me was doen,kon niks meer in de wasmand.zou ook zo me bed in willen.maar ook ik heb er 1 thuis lopen.straks komt er nog 1 thuis.
hoop toch echt dat er meer energie komt.
blijf gewoon nog lekker me salmiak snoep eten en me dorp.vooral als ik aan het werk ben,heb ik handje in me jasje zitten.
toch drink ik glas 1 of 2 cola per dag.beetje suikers naar binnen krijgen.
wat zo gek is in de avond krijg ik energie.ik ben altijd al een avond mens geweest.
heb ook altijd last van de maand december en januari,die korte dagen.die maanden was ik ook altijd moe.
ties: je kan niet anders dan eraan toe geven.meer kan je niet doen.
gr marjan

ties: als het heel erg wordt kan je evt je hb laten testen bij je huisarts.die laat dan bloedprikken.dag later heb je dan de uitslag.
ik heb het ook gedaan.hij was erg aan het dalen.heb toen roosvicee ferro gekocht,glas per dag nam ik dan.
gr marjan

Hey,

Ik jullie de hand schudden,
Ik ben ook de hele dag door enorm moe!
Plof sávonds op de bank en kom er niet meer vanaf!
Ben nu ruim 9 weken zwanger en bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me rond de 14 weken weer fit hopen dit keer ook!
Nog eventjes volhouden.

Groetjes Chantal

Hallo, je kan ook floridax tabletten of siroop kopen bij de drogist.
Deze moet je 3x per dag een half uur voor het eten innemen.
Had ook last van moeheid.
Maar het blijft moeilijk je rust te pakken met een kleine erbij....

Suc6, Natasja jan.forum

hoi natas,
idd werd mij ook aangeraden bij me 1ste zwangerschap.
foradix.ik ben er doodziek van geworden.
het is op kruidenbasis gemaakt.iets waar ik niet tegen kan met mijn darmen.flink toen aan de diarree geweest.4 kilo afgevallen.
maar moet zeggen ben nu 12 weken en voel me stuk beter.niet zo snel meer moe.heb nu weer eens avonddienst gewerkt nu bezig met avond 2.gaat nu erg goed.
heb moed.
nog even op je tanden bijten
gr marjan

Terug
Bovenaan