zoooooooo bang!!!

hoi lieve meiden!

Ik wil heeeel even mij hartje luchten...Ik ben volgens de test zwanger. heb vorige maand Mk gehad bij 5 weken en zou dus nu 4 weken en 4 dagen zijn...Bij de vorige Mk had ik een dag voor mijn ongi ( toen wist ik natuurlijk niet dat ik ongi zou gaan worden want je hoopt natuurlijk dat het goed zou gaan) buikkrampen, vandaar dat ik daarna wist dat het mis was. nu had ik gister officieel mijn NOD en gister dus weer die krampen...nu ben ik heel bang dat het dus weer mis is en dat ik vanavond of morgen weer ongi ga worden...heb al een kaarsje gebrand in de kerk maar ik denk niet dat het gaat helpen...Ik voel me zo onzeker!! vind het doodeng! maar ja als het weer mis gaat kan ik er toch niks aan doen maar ja...heeft iemand anders die zwanger was ook dit meegemaakt? best erge krampen en toch zwanger gebleven??

jullie bedankt voor het lezen en ik hoop natuurlijk dat jullie snel zwanger zijn en blijven!!!!

liefs een bange sweety

Hoi lieve Sweety

Ik snap je angst en weet hoe je je voelt. Ik zal voor je duimen dat alles deze keer goed blijft gaan. Ik kan je onzekerheid niet bij je wegnemen. Probeer positief te blijven en aan leuke dingen te denken.

Liefs

Lydia

Hé lieve sweety,

Meid wat zou het mooi zijn als je weer zwanger bent. Ik ga even heeeeel hard voor je duimen!
Ik ben op het moment niet zo veel aanwezig hier. Ik heb vrijdag een curretage gehad. Ik voel me wel redelijk op het moment, de ingreep viel me erg mee. Nu maar weer wachten op wanneer ik ongi moet worden. (of eisprong heb) maar ik heb echt geen idee. Misschien maar beter ook, dan ben ik er even iets minder mee bezig in m'n hoofd.
Laat je het even weten??
Liefs Kaly

Hoi Sweety,

Allereerst gefeliciteerd!
Uit ervaring (heb zelf 2 mk-en gehad) kan ik je vertellen dat je nu ieder pijntje voelt. Heel begrijpelijk dat je bang bent. Maar ook uit ervaring kan ik je vertellen dat die ongi-krampen er in het begin bij horen. Na iedere mk heb ik nl een goede zwangerschap gehad. En iedere keer had ik die ongi-krampen. Ik heb zelfs iedere zwangerschap bloed verloren in de eerste weken. Dus ja, ik weet hoe stressvol het nu is.

En toch geef ik je dezelfde raad als ik hier kreeg. Probeer er ook een beetje van te genieten! Dat zal in het begin heel moeilijk zijn. Maar als je straks een mooie echo gehad hebt, met daarop een mooi kindje met kloppend hartje, zet dan de knop om en probeer ervan te genieten.

Fijne zwangerschap!
Groetjes, Kat
mama van Thom (maart 2003) en Danae (mei 2006)

hee meiden!!

Bedankt voor jullie reacties!! het gaat nu wel goed met me en zie het weer veel zonniger in omdat ik nu al verder ben dan bij mijn eerste MK!!! 4-8 ga ik voor het eerst naar de VK en krijg ik meteen een echo!! spannend en heb er erg veel zin in!! Ik wens jullie het allerbeste en een dikke knuffel voor jullie begrip!!

Liefs sweety, ik durf zelfs mijn banner weer te plaatsen hahaha!

Terug
Bovenaan