Zoooooooo moe

Hallo allemaal,

vandaag ben ik 14 weken en 4 dagen zwanger en ik ben zooooooo verschrikkelijk moe!!! 'smorgens op mijn werk kan ik m'n ogen niet openhouden. Om een uur of twee tot vier dan gaat het weer even en als ik dan thuiskom, komt er ook niets meer uit handen. Zelfs geen fut meer om te koken.

Zijn er meer meiden die hier last van hebben (gehad) en hoe lang gaat dit nog duren? Ze zeggen toch dat vanaf de drie maanden de drie maanden van energie beginnen, nou bij mij lijkt het wel andersom.

Graag hoor ik jullie reacties!

Groetjes,
Koetjeukkel

Hoi,

Ook hier een mama zonder energie. `s Middags leg ik de kinderen eventjes op bed en dan val ik zelf ook als een blok in slaap om dan vervolgens rond een uur of 15.00 helemaal gebroken wakker te worden.

Petra

Helaas ben ik niet in de gelegenheid ;'s middags te slapen, aangezien ik fulltime werk van half acht tot vijf. Probleem is dus als ik thuiskom, er niets meer uit handen kom en dus ook niet eet 's avonds. En das ook niet best natuurlijk.

Na m'n zwangerschap ga ik drie dagen werken, dus twee dagen minder.

Hoi,

Ik heb het nu af en toe dat ik na het werk eerst even een dutje moet doen, omdat ik zo moe ben (ik ben nu 14 wkn en 3 dgn). Maar vooral de tweede en derde maand ben ik heel moe geweest. 's morgens al bij het opstaan.
De verloskundige vertelde dat de bloedvaten nu gaan verwijden en dat er nog meer bloed aan moet worden gemaakt, dus dat het daardoor ook zou kunnen dat je tot de 20ste week vaak moe bent.
Maar ja, denk maar zo, het is allemaal voor een goed doel. Straks hebben we allemaal een mooie baby en dan is dit alles vergeten.

groetjes

Hoi,

ik ben nu ruim 15 weken zwanger en de moeheid is bij mij helaas ook nog niet voorbij. Het begint voor mijn gevoel wel de goede kant op te gaan, al kan dat ook komen omdat ik vakantie heb (werk in het onderwijs dus 5 weken vrij) en daardoor beter naar mijn lichaam kan luisteren. Ik rust nu dus veel en doe weinig. Komt wel weer, al heb ik wel zoiets van: laat de energiestoot maar komen. Hopen dat het ook wat beter gaat als ik wat minder misselijk ben... (dan slaap ik ook beter)
En ja, strakjes zijn we het vast wel weer vergeten (maar het blijft nu niet leuk...) Sterkte ermee voor degenen die zo moe zijn en probeer ernaar te luisteren...

Natasja

hoi hoi,

ja..ook ik ben moe helaas....
ik heb sinds ruim een jaar hypotherioidie (ofzoiets)
dan werkt je schildklier traag (eerst bijna niet meer zelfs)
en dit komt veel bij zwangere vrouwen voor...
ik kreeg het na mijn 3e zwangerschap, en voelde me echt extreem moe.
kon vaak mijn armen en benen niet bewegen van de vermoeidheid
en lag dan laveloos op de bank!!
ik moet hier veel medicijnen voor slikken, en kom daar helaas ook niet meer vanaf!
vanaf dat ik dit x zwanger werd,kwam de vermoeidheid in extreme mate terug, en nu
bijna 16 weken zwanger, is het nog niet over,maar wel minder gelukkig!!
ik hoop dat je je snel beter voelt, want je hebt er nix aan he, die vermoeidheid!!
succes, liefs wenn

Terug
Bovenaan