Zoooooooo rustig....het gaat vast nog heel lang duren ;-(

Hoi hoi dames,

Het is momenteel zo rustig in mijn lijf dat ik het gevoel heb dat die kleine nog wel een tijdje blijft zitten! Officieel nog 8 dagen maar ik heb totaal niet het gevoel dat die kleine over een week al geboren wordt.
Voel me eigenlijk veel beter dan de afgelopen weken, best veel energie. En die kleine ligt nog lekker te bewegen, heel op haar gemakkie. Alsof ze alle ruimte heeft nog steeds...
Maar eigenlijk hoop ik zo enorm dat ze snel komt! Liefst een paar daagjes eerder. Wil zo graag van haar gaan genieten en ben de dikke buik wel zat nu...

Nou ja, we wachten maar af....

Hoe is jullie gevoel? Rommelt het, of is het juist nog heel rustig??

Liefs, Billie
38w6d

Hoi Billy,

Bij mij is het juist al een aantal dagen super onrustig, met veel druk van onder, krampachtig gevoel (menstruatiepijn)  en ontzettend veel vocht vasthoudend.
Vooral 's-avonds en 's-nachts is het zooooooo onrustig. Ik vroeg me af of dit normaal was, want dit heb ik bij mijn eerste niet gehad....

Groetjes,

Toch nog
vandaag 36 weken

hey Billie!!

ik deel je gevoel wel een beetje hoor!
3 dagen lang voelde ik me super goed! energie en gewoon nergens last van!!
gisteravond ineens weer harde buiken, rugpijn, menstruatie gevoel.
ook wel wat verloren telkens als ik naar het toilet moest maar niet dat ik nu denk het gaat zo gebeuren!
ik denk dat ik er ook nog wel even loop en heb me er een klein beetje bij neergelegd nu.
je doet er toch niets aan! ik moet hooguit nog 2 weken en 5 dagen.
we zullen zien!
hoop dat ze ons verassen!!!!

dacht trouwens dat je al bezig was joh! had je al 2 dagen niet gesproken of gemaild! haha zat al op mijn telefoon te letten!!

liefs Jenny

Nou, ik heb nog nooit zoveel kwaaltjes gehad als nu.

Elk stukje dat ik loop is te veel.

Rugpijn, botpijn (van het drukken vd baby)

Vandaag misselijk ook voor het eerst(echt)

Ik denk elk moment Kom maar, maar dan word het weer rustig.

Hij mag komen, ik ben kapot deze dagen.

Zo heb ik even lekker geklaagd!

xxxx miranda

Hoi meiden,

Aan de ene kant heb ik best veel energie ( of ben ik gewoon gedreven door nesteldrang??). Heb gisteren de bovenverdieping nog maar even lekker gesopt en gezogen en loop continue met een schoonmaakdoekje vieze vingers weg te poetsen.
De wc wordt continue gepoetst en de bedden zeer regelmatig verschoont. Truus de Mier is volledig losgeslagen!!
Aan de andere kant loop ik niet meer, maar waggel ik rond. Kan ik 's nachts als ik moet plassen amper mijn bed uit komen door de rugpijn. Heb ik het idee dat de kleine steeds van binnenuit aan het toucheren is en moet ik erg vaak naar de wc.
Gisteren vertelde de vk dat de baby nu echt klaar voor start ligt. Het hoofdje ligt nu vast in het bekken en is mooi diep ingedaald. Hij kan maar komen, maar wanneer????
Het kan hooguit nog 3,5 week duren, maar dat vinden we eigenlijk wel wat te lang.
Vandaag nog een nieuwe achterwacht geregeld voor het geval we toch naar het ziekenhuis toe moeten, omdat mijn schoonvader nu zelf in het ziekenhuis ligt. Het lijkt met hem allemaal wel mee te vallen, maar hij mocht nog niet naar huis. En omdat mijn eigen ouders ons net iets te ver weg wonen moesten we wat anders.
Gelukkig dat vrienden van ons bereid zijn om per direct te komen als het nodig mocht zijn. Onze kraamverzorgster (oud-collega) heeft er ook zin in en wacht ook met smart op ons telefoontje. Al met al is eigenlijk iedereen er klaar voor. Dus wat ons betreft kan het feest beginnen!

oh meid jasses.

bij mij is het al een week echt heel onrustig, vooral in de middag en in de avond veel harde buiken. krampen, veel vocht vasthouden, en vooral pijn in   mijn rug.

sinds vanochtend voelde ik me net of ik koorts ga krijgern. gewoon heel onrustig en uit mijn doen. mijn borsten lekken zo erg ik kan wel gaan kloven hahahahha

gewoon jakkes.

,prgen ben ik 37 weken dat is toch wel knap. as donderdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. dan zien we het wel weer.

bleeeeee misschien ligt het aan het weer. maar lekker is anders.

ook heel stom, omdat ik al een kind heb gehad maar ik heb echt geen idee meer hoe een echt wee voelt enz. dom he.

als ik het voel weet ik het wel weer denk ik maar die harde buiken zijn het in ieder geval niet.

iedereen heel veel sterkte

x martina

Hoi Billie,

Ik voel me echt PRECIES zoals jij beschrijft!! Bij mij is het ook zo rustig, ik ben zelf rustig, mijn buik zit niet in de weg, de baby beweegt lekker... Dus mijn gevoel / verstand zegt ook dat het vast nog wel even duurt. Ik moet officieel nog 12 dagen, maar mijn andere kinderen kwamen ook 15 en 11 dagen later, dus...

Ik hoop voor jou en mij dat de baby's toch als een verrassing zullen komen! Ik wens je nog veel succes de komende tijd!

Groetjes, Henrike

Aan deze kant ook heel rustig. De kleine is met vlagen nog volop  aanwezig, maar heb al een paar dagen geen pijntje, krampje of wee'tje gevoeld. Alleen slaap ik niet zo lekker, maar dat komt omdat onze kleine meid 's-nachts zo druk is.
Energie heb ik ook ineens weer, maar misschien is dat wel gewoon nesteldrang. Heb namelijk eergisteren om 11 uur 's-avonds inene de slaapkamerkast op orde gemaakt, en alle oude kleren uitgezocht. Normaal ligt mn mannetjes al om half 11 op bed .

We wachten rustig af...

groetjes Petra
(40 wk)

Terug
Bovenaan