zoooooooo snel????????

hallo ik heb een dochter van 11 weken en t lijkt wel met haar gedrag of ze ouder is...
ze brabbelt er al flink op los, ze lacht al heel hard, ze zet zich al een beetje af met haar voetjes en ga zo maar door....
ik heb echt zoiets van wat gaat dit snel maar t is toch niet normaal dat ze dit al allemaal doet?
heb nog 3 kinderen maar die deden dit toch echt pas toenz e ouder waren...
nu begint ze dus ook echt al te zijveren alsof dr tandjes moeten komen zo erg maar dat lijkt me toch sterk datz e die nu al zou krijgen...
nu is mijn vraag zijn dr nog meer ouders die dit hebben of hebben meegemaakt?
ik hoop op reacties
groetjes bianca
 
Ik heb dit ook. Lucas ging met 7 weken lachen, brabbelen, omrollen van buik naar rug, afzetten etc. Belachelijk snel. ook hij ging muiten en dat kwam door de sprong die hij maakte, ken je Oei, ik groei?

Bij elke sprong waarbij ze nieuwe dingen leren hebben ze een huilweek of dag met hangerigheid en hunmeurigheid.

Lucas is nu met 8 weken weer vrolijk.
 
hoi martine
nee dat boek ken ik niet maar ik kan ook niet zeggen dat mijn dochter hangerig is of huilerig.
gelukkig is ze gewoon een vrolijke baby!
hoop alleen dat niet alles zo snel zal gaan zoals   t kruipen en t lopen enzovoorts...
maarja je hebt t nie voor t zeggen he?
t is mooi om te zien maar t gaat allemaal zo snel hihi
groetjes bianca
 
hoi martine
je vraagt me wat ik bedoel met zijveren/kwijlen
nou ze brabbelt al een enige tijd maar als ze dat doet komt er geen speeksel uit dr mondje hoor
ze zijvert/kwijlt gewoon de ene keer loopt t r zo uit en de andere keer doet ze t zelf dan pruilt ze dr mondje en maakt een geluidje en dan komt er de zijver/kwijl uit
ik heb een vriendin en haar dochter nu inmiddels 17 jaar die had dat ook met de 3 maanden maar bij haar was t dus zo dat er tandjes doorkwamen...
ze had dus met 3 maanden al 2 tandjes...
ik vraag wel aan t cb wat t zou kunnen zijn want de andere 3 kids van mij hebben dat niet op deze manier gehad en zeker niet zo vroeg.
groetjes bianca
 
Terug
Bovenaan