zooooooooo beroerd voelen

nu 6 a 7wkn zwanger zijn en begin me zo beroerd te voelen vandaag overgeven buikpijn diarree ben nu gelij weer zo bang was nameljk bij vorige zwangerschap alle dagen misselijk en overgen 40wkn+3dhn lang.. mn dochter is nu 7manden ben zo bang dat weer zo moet gaan merk op zo'n dag dat wel heftig i mn dochter vandaag ook nog koorts en niet lekker en veel huilen enzo pfffffffffff
ff lekker klage
 
oei vermoeiend is dat dan he, en vooral omdat je dochtertje nog zo jong is! ik ken iemand die ook zwanger is en die heeft tabletjes gekregen tegen de misselijkheid (van de huisarts) als je het echt niet trekt zou ik de huisarts even bellen.
kan me voorstellen dat je het allemaal even niet trekt als je je niet lekker voelt!
 
er heerst op dit moment ook heel erg de buikgriep, kan ook zijn dat je dat te pakken hebt, dan is het over een paar daagjes weer over, ik werk op een creche en 75% van het dagverblijf heeft last van de buikgriep, spugen en diaree.

 
Ga naar een acumpunctuur arts en homeopaat. Dat helpt echt! Ik was in mijn eerste zwangerschap ook heel erg ziek. Bij mijn tweede ging het door de acumpunctuur en homeopatie echt stukke beter.
 
oei...nou veel succes.
Als je erna uitziet dat het weer 40 weken misselijk is, snel aan de bel trekken bij de dokter/verloskundige. Ik heb zelf ook een kleintje en was/ben goed ziek geweest. En als je al een kleintje hebt rondrennen is het extra moeilijk.

beterschap
 
Terug
Bovenaan