zooooooooo,..ik dacht net ff dat mn hart oversloeg!!!!

Moet het ff kwijt pffff,...ik tril er nog van!!!Was ik naar de wc om te p**pen,....veeg ik helderrood bloed af!!!!Dacht dat ik een beroerte kreeg!!!!!!
Veeg ik vaginaal af,...gewoon net als normaal!!!Godsie,..lichaam,...laat me toch niet zo schrikken!!!!
Nance

Probeer je niet al te druk te maken hierom, dit had ik ook in wk 5, daarna echo en hcg meting gehad en zag er grwoon goed uit. Succes

Lieve Nance,

Wat een schrik zeg! Wat denk je dat het was? Een geknapt adertje ofzo? Hou je het wel ff in de gaten? Anders gelijk je huisarts of vk bellen hoor! Gelukkig was het niet vaginaal.......

Sterkte meid! Liefs Lynn.

Het bloeden is niet vaginaal, dus ik ben wel gerustgesteld, alleen toen ik dat bloed zag, kwam alles weer naar boven , begon haast te bruullen, totdat ik dus vaginaal afveegde en niks zag!Heb wel een klein aambeitje overgehouden van de zwangerschappen, dus waarschijnlijk was dat het,...was gewoon ff schrikken, zeker als je al zo onzeker bent!
Thnax meiden!
Liefs nance

Gelukkig ben je een beetje gerustgesteld maar kan me goed voorstellen dat je het spaans benauwd kreeg.....Wat zijn we allemaal toch onzeker he, we zullen blij zijn als we allemaal een goede eerste echo hebben gehad.

Liefs Lynn.

Ow, dat kan ik me heel goed voorstellen zeg! Weet niet of jij daar ook last van heb maar ik heb behoorlijke obstipatie en vind het daardoor ook een beetje 'eng' om te p**pen.....wat een rare dames zijn wij toch.....hahaha!

Lieve Nance, Ben je weer een beetje bij gekomen van de schrik? Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Ik heb tijdens mijn vorige zw het advies gekregen om veel te drinken, vezelrijk te eten en recht op de plee te zitten....Cranberry sap helpt ook goed om het allemaal een beetje soepel te houden!

Terug
Bovenaan