Zooooooooo Moe!!!!!!!!!

Jeetje ik ben echt niet voor uit te branden alles voelt moe is moe echt heel mijn lichaam
wil maar 1 ding en dat is liggen en nog eens liggen en het liefst ook echt slapen.
Heerlijk lang slapen, maar ja helaas het leven gaat gewoon door en mijn zoontje van 14 mnd is een echte jongen dus klimt overal op hangt overal in wil alles wat niet mag en houdt me dus de hele dag bezig.
Gelukkig slaapt hij s'middags nog zodat mama ookeindelijk plat kan en dan moet ik ook echt de babyfoon keihard naast mijn oor zetten anders hoor ik het niet eens als hij wakker wordt.
Nu had ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook wel maar ik kan me niet herrinneren dat het zo heftig was.
Nou weet ik wel dat het hier door de warmte (wij wonen op curacao) allemaal wat zwaarder voelt maar dit is echt niet leuk meer, maar maandag   hebben we ons eerste bezoek aan de gynecoloog dus daar wacht ik maar even op.
Groetjes uit de tropen.

meissie,

klote he die bij verschijnselen.. ik ben kotsmisselijk HELE dag door.. en ik spug me rot..
ik lig dus wel de hele dag in bed.. anders spug ik..
man ik zou willen dat ik daar was.. ik zou hele dag in de schaduw liggen slapen.. hahaha lekker bij het water.....
kan je je zoontje niet 1 of 2 dagen ergens onder brengen zodat jij beetje kan slapen?? of of halve dagen je zoontje ergens laten spelen??
waar woon je op cur??
ik ben stess bij de KLM en ken het aardig..
ik heb zelf ook een zoontje van 16maanden.. papa heeft kalamiteiten verlof opgenomen als willem niet naar het kdv kan.. het moest wel want ik zit tegen ziekenhuis opnamen aan....
maar goed 's avonds HEEL vroeg naar bed??
leuk voor je relatie is het wel he.. haha

woon je al lang daar?
niet wanhopen en nog ff en deze rot begin tijd is over..  dan kan het echten genieten beginnen..

liefs Annemieke  

Ja dat verschijnsel ken ik ook hoor. Als ik mijn hoofd neerleg dan slaap ik, maakt niet uit waar hoor.
Heb ook een zoontje van bijna 14 maanden maar die slaapt overdag niet zoveel. Jammer voor mij dus.

Wel lekker dat het bij jou zo'n mooi weer is. Ik heb het de hele dag maar koud ondanks dat de verwarming lekker hoog staat.

Nou lekker vroeg naar bed vandaag he!

Groetjes Diana

Moe, moe en nog eens moe, ja dat ken ik maar al te goed, ik kan op alle tijden van de dag slapen, op de bank, op een stoel, natuurlijk zodra ik mijn bed aanraak en het kussen. Slapen, minimaal 10 uur per nacht en zoveel mogelijk overdag, haha.
Geen fut om maar iets te doen, terwijl ik dat wel wil, want ik wil eigenlijk lekker met de babykamertobe aan de slag. Nu heb ik even lekker een paar dagen verlof gekregen, hierdoor ben ik een week vrij en ga ik lekker op mijn gemakje aan de gang.

En dat koud hebben, dat herken ik ook, vooral s'avonds zit ik echt met een fleecedeken lekker over mij heen op de bank.

Alice

Het is darem maar leuk om wat herkenbaars over te lezen;
Moe is moe ;-) ik slaap wanneer ik kan of loop op mijn automatische piloot. Kan me niet herinnerinen dat ik het met de vorige twee zo erg hadden.   Gelukkig (niet als toen) werk ik niet en zijn de meiden van 5 en 7 niet zo afhanklijk meer en kan ik alles uitleggen. Ik heb wel last om mijn huis niet als een stal te laat lijken hoor. Dus ik doe mijn best.
Blij ben ik om te lezen van dat meer van jullie het zo koud heb. Ik dacht al wat word ik oud hahahah ik lijk maar niet op te warmen.   Heb een kruik lol en zit onder een dekentje 's avonds of neem een lekkere bad

Terug
Bovenaan