zoooooooooo bang....

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden!

Ik wil heeeel even mij hartje luchten...Ik ben volgens de test zwanger. heb vorige maand Mk gehad bij 5 weken en zou dus nu 4 weken en 4 dagen zijn...Bij de vorige Mk had ik een dag voor mijn ongi ( toen wist ik natuurlijk niet dat ik ongi zou gaan worden want je hoopt natuurlijk dat het goed zou gaan) buikkrampen, vandaar dat ik daarna wist dat het mis was. nu had ik gister officieel mijn NOD en gister dus weer die krampen...nu ben ik heel bang dat het dus weer mis is en dat ik vanavond of morgen weer ongi ga worden...heb al een kaarsje gebrand in de kerk maar ik denk niet dat het gaat helpen...Ik voel me zo onzeker!! vind het doodeng! maar ja als het weer mis gaat kan ik er toch niks aan doen maar ja...heeft iemand anders die zwanger was ook dit meegemaakt? best erge krampen en toch zwanger gebleven??

jullie bedankt voor het lezen en ik hoop natuurlijk dat jullie snel zwanger zijn en blijven!!!!

liefs een bange sweety

Hey Sweety!

Wat lees ik nu??
Ik ben net alle berichten aan het lezen,waaronder ook die van jou,dat je weer zwanger bent...en nu dit!!!!
Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed blijft gaan!!!!
Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent,al heb ik dit nog nooit meegemaakt,maar ik hoop echt voor je dat je het zelf mis hebt en dat het geen miskraam wordt!!

Ik zal super hard voor je duimen...het is je zo gegund!!!

Veel liefs,Swinnie

Ach meid wat vervelend maar, je hoort toch ook vaker dat vrouwen in de eerste periode het gevoel hebben ongi te worden. Ik hoop voor je dat het goed gaat. Hou je ons wel op de hoogte.

Liefs Linda

Héé lieve Sweet!

Ben zo druk geweest dat ik nu net pas lees hoe of wat! Ow meidje, ik ben zo blij voor je dat het gelukt is!!!!!!!!!!!!! Heb ik niet voor niets zo hard voor je geduimd en glitters gestrooid!!!!!!!!!!!  

Ik snap dat je je nu zorgen maakt over die buikkrampen. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe erg ze zijn en bij iedere vrouw voelt zwanger zijn weer anders. Wat ik wel uit eigen ervaring weet is dat het heel spannend is en je bij alles wat je voelt of juist niet voelt denkt óh je!!! Gaat het wel goed??? Ik heb dat met enige regelmaat. Ik ben nu 6w en 2d en denk nog steeds elke keer op de wc: hé, het is nog steeds zo!

Misschien is jouw ervaring nu anders, en helemaal na je MK vorige maand. Het is ook niet mijn bedoeling je niet serieus te nemen. Ik hoop alleen dat het je een beetje gerust stelt. Probeer vertrouwen te hebben meissie, ik stuur allemaal positieve gedachten naar je op (vandaar dat windje hahahaha)!!!

Zeg, maar wanneer ben je uitgerekend dan? Red je maart nog, of wordt het een vroege april? Ow lieverd ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is gewéldig!!!!!!!!!!!!!!

Heel dikke knuffelknufffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tess

Hey Sweety,
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Supergaaf!!

Maar wat ontzettend balen dat je nu weer zo'n last van je buik hebt! Ik kan me je
angst  heel goed voorstellen. Ik heb ook een mk gehad. En toen ik zwanger was van
mijn zoontje was ik pas gerustgesteld  na de eerste 3 maanden. Maar ik had niet
zoals jij last van mijn buik. Maar oh meis, ik leef met je mee. En ik hoop echt dat het
dit keer goed gaat. Probeer wat vertrouwen in je lijf te krijgen, hoe moeilijk ook.
Meer kan ik niet zeggen. Afwachten dus. Maar de natuur doet zijn werk. Ook bij jou.
Lieverd, probeer toch wat te genieten.
Liefs melanie

heeeeeeee Tess

das lang geleden!! geeft niet hoor, snap best dat je het druk hebt met nieuwe baan enz. je kunt ook niet alles bijhouden he! Ik ben als het goed blijft gaan 31 maart uitgerekend denk ik. hoor van VK wel of het klopt. Heb me wel aangemeld bij maart forum en daar hetzelfde stukje geschreven als hier. Tis heeeeel spannend ja...doe mijn best om er niet te veel mee bezig te zijn, maar ben bang voor de avond en morgenvroeg...( bij vorige MK kwam het savond ineens..) dus nu gaat het nog wel, maar vanavond he...zucht...
nou ja we zienwel. als het mis is kan ik er toch niks meer aan veranderen.

Maar genoeg over mij HOE IS HET MET JOU MEISSIE??? heb je wel gemist hier hoor!!! emmie op vakantie...hoe voel je je?? en hoe gaat het met je nieuwe baan??

veel lief sweety

bedankt meltje voor je lieve berichtje!!! ik doe echt mijn best echt waar!! maar tis zo moeilijk nu vandaag. Ik ben echt een nuchtere meid maar vandaag ff thuis gelaten denk ik...ben ook beetje huilerig enz. maar ja, we wachten af, meer kunnen we niet doen he!!

jij veel succes ermee hoor!! bedankt!!

liefs sweety

Hoi,
Ik kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, maar ik hoop dat het nu goed gaat!
Als je eenmaal een miskraam hebt gehad, ben je er ook meer mee bezig met al die pijntjes enzo.

Ik ga je toch proficiat wensen en veel geluk,
liefs Bo

Terug
Bovenaan