zooooooooooo onzeker over alles!!

herkennen jullie dat ook,dat je erg onzeker bent sinds je zwanger bent
en dan niet alleen over de zwangerschap maar echt over alles,ik twijfel de hele dag of ik alles wel goed doe,of ik wel aardig genoeg doe tegen mijn zoontje.of mijn vriend nog wel van me houd enz enz.Ook als ik hem bv.een berichtje stuur en hij stuurt niet binnen 1 min.iets terug denk ik al dat er iets aan de hand is en elke keer als ie weggaat ben ik bang dat ie om wat voor reden dan ook niet meer thuis komt of dat ie een ongeluk krijgt.Het is erg vervelend om je de hele dag zo onzeker te voelen en ik heb het pas sinds de zwangerschap,zullen de hormonen wel zijn....
 
hey mamasas

nou snap helemaal wat je bedoel hoor! Had dit tijdens mijn 1e zwangerschap (dit is mijn 2e) en nu heb ik het ook weer. Ook daarna bleef ik er wel last van hebben, want dan heb je kleintje en ben je weer onzeker of je alles wel goed doet. Tenminste dat heb ik heel erg.   En ook nu tegenover mijn zoontje, ben ik niet te streng doe ik wel genoeg leuke dingen (want ja soms gaat het niet zo lekker als je zwanger ben) Ik hoop voor je dat minder wordt na de zwangerschap!

Succes!


Nancy
28 wk zwanger
 
Terug
Bovenaan