Zooooooooooo zat, iemand nog tips????

Ik heb het zo gehad. Ben vandaag precies 41 weken zwanger, heb 1 cm ontsluiting, totaal geen weeën alleen mega harde buiken (+/- 5 per uur auw) Ze hebben me dinsdag gestript en het ziet er na uit dat dit totaal   heeft geholpen, voel in ieder geval niets. Maandag moet ik terug en dan gaan ze weer strippen. Ik snap dit echt niet dat strippen, het kan het zetje zijn maar nou lees je op internet dat het 8 van de 10 keer niet werkt. En dan werkt het weer ook niet mee. pppffff Hopelijk kan ik de vk maandag overhalen om me door te sturen, want om eerlijk te zijn vind ik het ook nog wel een beetje eng worden. Ligt aan mij hoor weet ik wel, ik neem toch aan dat ze je niet uit jennigheid laten lopen maar toch..........Gelukkig weet ik wat ik ervoor terug krijg.

Zoooooo dank u dat luchte op hihihihi

Groetjes Patries
41 weken

Lekker klagen, meid! t Is het enige dat helpt! Gooi het eruit en je kan weer een paar uur door. Ik hoop dat er ondertussen verandering is gekomen in het wachten: Ben je inmiddels al wel bevallen?
Hou je taai meid, het duurt nu hooguit nog een week!

Liefs, Kaskes

Nope, hij zit er nog steeds. Heb vandaag zelfs wonderolie gebruikt getver de getver zeg. Tot nu toe alleen harde buiken maar goed, die heb ik al 2 weken.
Net wat je zegt, duurt hooguit nog een week en dat overleven we ook wel.
Volgens mij ben ik ondertussen wel de laatste van de juli mamma's.

En nog niets........
Ik weet wel wat het is met dit ventje....... Dit is mijn laatste zwangerschap dus ik denk dat hij denkt dat ik er iets langer wil van genieten hahahahahahaha.
Nee hoop echt dat ze me morgen door sturen, woensdag ben ik 42 weken en  ik kan sinds 2 weken niet meer lopen ivm de bekken ed.
Ik hoop dat ik heeeeeeeeel snel hier kan neer zetten dat ik bevallen   ben.

Groetjes Patries

Nog twee nachten, Patries, zet hem op meid!!!! Uiterlijk 6 augustus is jullie kleine man er. Geniet nog even twee dagen van al het getrappel in je buik (ik mis het nu al en kan me   niet meer voor de geest halen hoe het voelde...)

Sterkte, K

Terug
Bovenaan