Zooooow ongeduldig!

Hoi aanstaande moeders,

Momenteel ben ik ruim 29 weken zwanger en ik begin ontzettend ongeduldig te worden. Zoooow nieuwsgierig naar m'n kindje dat ik bijna niet kan wachten.
Natuurlijk moet ze nog wel even een poosje blijven zitten om lekker sterk en gezond te worden maar ik wou dat het al zover was.
Ben ik de enige of zijn er meer die dagelijks de dagen tellen?

Groetjes,
Nathalie

Hoi!

Ik heb geen tijd om ongeduldig te zijn, voor mij gaat t zooooooo snel!!!!
M'n buik is enorm, ben nu 29w2d. Ik werk veel (bijna elke dag). Ik doe seizoenswerk en moet 101 dagen gewerkt hebben voor de 'verzekeringsuitkering'. Ik heb nu ongeveer 70dgn gewerkt. In m'n 'vrije tijd' heb ik m'n boys, m'n mannetje en m'n 2 boys van 3 en anderhalf. Lekker naar t strand gaan enz. De tijd vliegt voorbij...
Ben wel ook heeeeel nieuwsgierig hoe beebje eruit ziet. Op wie zal hij lijken????
Ik begin al echt zin te krijgen in 'baby moments'... Drinkgeluidjes s nachts, als t heel stil is in huis...(hooooop ik dan)
Hmmmmm
groetjes,Priscilla

Hoi Nathalie,

Ik ben nu 28 weken en 2 dgn zwanger van mijn tweede kindje en begin nu ook super ongeduldig te worden!!! Ben ook zo nieuwsgierig hoe hij/zij eruit ziet! En vooral of het een jongetje of meisje is!!! Gelukkig hoef ik niet tot 40 weken te wachten, ze gaan de baby voor 38 weken halen, gelukkig!!!
Ben de dagen ook echt aan het aftellen, heb ook steeds minder zin om te gaan werken maar ja nog even volhouden he!

Liefs Martine

Ik herken het gevoel. Ik ben vandaag 29w1 zwanger en voor min gevoel duurt het ook nog best wel lang. Maar aan de andere kant over 11 weekjes is de baby er waarschijnlijk al. Dan klinkt het toch veel minder lang. Het is een heel dubbel gevoel. Was het al maar zover dat ik met verlof kon gaan. Ik moet nog 7 weken werken en dat duurt nog wel heel lang voor mijn gevoel.  Ik begin het werken nu ook wel een beetje zat te worden.

hier nog 1 hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
ben zo benieuwd op wie zou hij lijken!!! :D haaha

me dochtertje kijkt elke dag in de wieg.. issie er nog niet zegt ze dan hahaha :D:D

Haha, count me in!!
Grappig dat er toch veel zijn die het hebben!! Ik ben nu 29w2d en heb ook de kriebels. Al twee weken enorme opruimwoede. Nog 10 weken tot uitgerekende datum is best een hele tijd, terwijl ik mezelf nu al wel heel erg en heel lang zwanger vind. Lange zit hoor!

Mijn eerste is met 35w geboren,  voor ons begint de periode van mogelijke bevalling al over enkele weken.  Maar het zou net zo makkelijk 42 weken kunnen worden. Moet er niet aan denken!!

Jullie ook veel succes met je ongeduld.

groetjes max

Terug
Bovenaan