zooow zielig

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ons mannetje heeft nu al 3 weken diarree, echt wel 3 luiers per dag.. zooow zielig, veel huilen, erg rode billen tot bloedens toe, en hij heeft nu weer 1 tandje door, en hoge koorts 39,5
vind het zo naar om hem zo tezien lijden, we zijn na de HA geweest (al 3x)

1. in de gaten houden
2. poep scheppen in potjes en opsturen na het lab
3. weer lichamelijk na gekeken, en weer poep opsturen na het lab
( de HA had zijn poep maar op 1 ding laten testen) domme muts

Mart slaapt nu net, we proberen over dag zoveel mogelijk, als ie wakker is, hem zijn gang telaten gaan en lekker vrolijk laten spelen, maar ondanks dat huilt hij erg veel, en dat zijn we echt niet van hem gewend..pppfff hij kan nu echt zijn draai niet vinden.

moest het even kwijt, word er helemaal depri van mijn kind zow tezien, maandag morgen moet ik weer na de ha, maar als er deze week helemaal nix verandert, dan stap ik zelf wel na het ziekenhuis of iets dergelijks, er moet toch iets gebeuren lijkt mij, hij wil nu niet eens zijn pap fles hebben, die hem normaal eigenlijk bijna heilig zijn, vanavond ook maar 3 hapjes avond eten gehad, wou geen brood enz. gelukkig drinkt ie nog wel water en ranja :D

nou dames, ik ga zo ook maar eens proberen teslapen

trusten Groetjes Simone
mv Mart02-06-07

veel sterkte Simone, hoop dat ze snel weten wat er is en dat je mannetje gauw weer opknapt! 3 weken je kind al ziek lijkt me geen pretje, voor je mannetje niet maar ook voor jou niet al die onzekerheid.

groetjes esmee

Hoi Simone,

Hoe gaat het nu met je kleine man? Is hij al wat opgeknapt? Marissa heeft een paar maanden geleden ook diarree gehad. Onze huisarts zei toen dat het zeker 2 weken mag duren voor ze er iets aan gaan doen. Maar daar zit jij dus al overheen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Wij hebben toen in ieder geval Marissa roosvicee stop gegeven en elke fruithap banaan. Dat leek wel iets te helpen maar waarschijnlijk heb je dat al wel geprobeerd

groetjes Linda

hoi,

nou het gaat hier nog niet helemaal goed, Mart is nog steeds aan de diarree de plas luiers worden minder, gelukkig heeft ie gister zijn eten wel gehad, en vanmorgen een manderijn, en een papfles tussen de middag (heeft ie teminsten nog wat vocht binnen)
hij hoest ook erg veel, en erg veel slijm dus stikt er soms bijna in.

en idd we hebben al van alles geprobeert, ontbijt koek, banaan en andere stoppende middeltjes ( die kleintjes mogen ook nog niet alles) heb veel homeopatisch van vsm.

door het smeren van creme op zijn billen zijn de fel rode billen wel bijna weg.. gelukkig.

en het begin van de dag gaat ook wel redelijk, maar snachts heeft ie het lastig, met hoesten enz.

morgen vroeg moet ik weer na de ha... even checken.

en van de week krijgen we de uitslag van de 2de poep test

ik hou jullie op de hoogte

groetjess

Hoi Simone,

Wat naar allemaal zeg! Ik zit sinds vandaag met justin te tobben. Ik kan me goed voorstellen dat je het niet aan kan zien om hem zo te zien lijden. Ik heb dat ook met justin, ik moest gewoon zelf ook huilen straks toen ik mijn mannetje zo zag. Dat doet je echt pijn. Succes ermee en ik hoop dat ie gauw beter is!!

groetjes mirjam

Terug
Bovenaan