Zootjes

Hoi, weet iemand waar je online Zootjes kan kopen? Ik heb al gekeken op een aantal sites, maar ik vond ze zo duur. Tussen de 25 en 30 euro. Als jullie ze zelf hebben voor je kindje, hebben jullie dat er dan ook voor betaald? In mijn herrinnering was dat ze 2 jaar geleden nog 12 euro waren. Is anders flink duurder geworden. Groetjes
 
Ja, ik schrok ook zo van de prijs, maar heb ze wel voor mijn zoon gekocht.
Ik had al van Prenatal en Hema geprobeerd maar die zitten gewoon niet goed, veel te strak om zijn enkels.
Misschien kun je het via marktplaats.nl proberen?
Succes op je zoektocht en laat het nog even weten als je een goedkoop adresje gevonden hebt!

Groetjes Nadia
 
Hoi, de originele zootjes kun je online bestellen via de volgende site;
www.zootjes.net
als je het geld overmaakt via bv.telebankieren, dan heb je zootjes de volgende dag in huis. De prijzen/kleuren en maten kun je op de site terugvinden.
Ik ben er heel erg tevreden over.Kost wel wat, maar wel top.
 
Hoi,
misschien niet de juiste plaats maar ik wil je even zeggen dat ik nog twee paar gloednieuwe zootjes (de orginele) heb in maat s (9cm) in het bruin.
Ze zitten nog in het orginele zakje en zijn nooit gebruikt.
Als je interesse hebt om ze over te nemen mail me maar.

adebruijn8@hotmail.com
 
www.zootjes.nl Ja, ze zijn overal errug duur maar wel heel goed! De service is ook toppie! Ik had vorig jaar een paar lichtroze die snel lelijk werden (logisch, zo'n lichte kleur). Even contact gehad met Zootjes en ik had 2 dagen later een paar nieuwe in een hippe kleur. En je doet er heel lang mee, ze 'groeien mee'.
 
Terug
Bovenaan