zootjes

Ik heb net Floors eerste leren slofjes besteld. Rode zootjes met een oranje schulprandje, heel schattig. Ze trekt namelijk steeds haar sokjes uit en ik verlies ze zo steeds. Vanmorgen in de hema moest ik alweer zoeken, gelukkig heb ik ze weer gevonden, het aantal sokjes wordt steeds minder hier!
Moet ze maar 'schoentjes' aan . Ik vind ze best prijzig, 30 euro, maar ze zijn echt ideaal, ik had ze bij mijn oudste ook. Alleen had ik toen suede, dit is geen succes met fruithapjes en pap enzo, nu maar leren besteld.
Zijn er al meer kindjes die slofjes aanhebben?

ze zijn ideaal hoor. Ik heb ze ook. Mijn zoontje trekt ook steeds zijn sokjes uit.
Nu probeert hij dit met de slofjes, maar dat is hem nog niet gelukt.

Groetjes,

Manon

Wij hebben leren schoentjes uit Afrika, gekregen toen mijn ouders daar op vakantie waren tijdens mijn zwangerschap. Ze passen nu en ziet er super schattig uit.

Groetjes Monique

Hoi, ik ben nog niet aan de slofjes, heb wel een paar boumy's in de kast al liggen, maar met sokken gaat het nog prima. Tot op heden geen sokprobleem gehad :) Ik moet zeggen dat ik mijn sokjes ook wel via een omweg heb gevonden, zijn namelijk in de winkel lastig te verkrijgen. Het zijn sokjes van het merk Bonnie Doon, en ik bestel ze via www.           sok   shop     . nl (geloof dat je geen link meer mocht plaatsen.) Gewoon normale sokken maar blijven super zitten wat hij er ook mee doet.

Wat een toffe sloffen zijn dat, op toffe sloffen!!
Ga ff verder kijken, want hier zijn ze ook wel nodig. Jarno trekt zijn
sokken niet uit maar schopt ze uit........

Lien.

Terug
Bovenaan