zorgeloos genieten is er voorlopig niet bij.

Hallo,
Ben morgen zes weken zwanger, maar zorgenloos verlopen deze eerste weken niet. Heb ondertussen al twee keer op de operatietafel gelegen. Gisteren heb ik daarbij nog wat bloed verloren. Volgens dokters en verpleegster had dit totaal niks met de zwangerschap te maken, maar gerust ben ik nu natuurlijk niet meer. Ik probeer mezelf gerust te stellen met het feit dat de dokters je tegenwoordig toch de waarheid vertellen, of toch niet? Ook denk ik dat je bij een miskraam niet enkel wat bloed verliest als je naar 't toilet moet, en zo zijn er nog wat argumenten. Maar toch soms voel ik wat buikpijn en dan denk ik, shit. Ja, ik maak mezelf helemaal gek. En ik moet nog tot 21 juni wachten op een echo. Als ik dan een kloppend hartje hoor, zal ik wat meer kunnen genieten. Ondertussen blijf ik hopen dat alles goed zal komen. Het heeft hier juist een jaar geduurd alvoor ik zwanger werd. Dit wondertje verliezen zou verschrikkelijk zijn. Grotejes natje
 
Bij bellytalk.nl kan je een apparaat huren om zelf thuis naar het hartje van je kind te kunnen luisteren wanneer je maar wil, ik ben nu 13 weken zwanger en kon mijn kindje al horen met 10 weken met datzelfde apparaat...misschien heb je er wat aan? dan hoef je niet tot 21 Juni af te wachten tenminste.
Liefs Mila
 
En ik heb al een zoontje van 1,5 en had ook bloedverlies met 3 maanden toen waarop de huisarts zei dat het zeker een miskraam was, nou MOOI NIET dus want ik heb een gezonde 1,5 jarige zoon. Dus het hoeft niet mis te zijn bij elk bloedverlies...
Met dat harttonen-apparaat hoorde ik het hartje zelfs al met 9 weken, ik zei net 10 maar heb het even nagekeken en het was 9 weken.
Sterkte...
Liefs Mila
 
Terug
Bovenaan