zorgeloze zwangerschap nou niet echt

ik weet niet of het ook bij de zwangerschap hoort maar ik maar me echt veel zorgen en ben zelf erg gestresst . en het gaat allemaal goed met de baby.

maar .................
mijn contract loopt in februari af ( word waarschijnlijk niet verlegt )

contract van mijn vriend loopt dan ook af ( word waarschijnlijk omgezet in onbepaalde tijd )

we hebben een 1 slaap kamer appartement en kan dus bijna geen spullen voor de baby kwijt .( we hebben ook geen kans op een andere woning omdat we te veel verdienen om te huren en te weinig om te kopen )

het zijn allemaal problemen waar ik niks aan kan doen alleen maar afwachten en daar kan ik echt niet tegen. als ik wist nou mijn contract loopt echt af goed gaan we iets regelen ...............maar het is allemaal maar zien en kijken .of regels veranderd worden .......of mijn baas zegt je mag blijven ..........of zijn baas zegt dat hij mag blijven .......ik word gek van de onzekerheid.

sorry dat ik ook even spui hier op het forum.

groetjes emmy

ja dat is balen kan me goed voorstellen dat het allemaal frustrerend is al die onzekerheid.. meestal kan je bij een huurinstantie voorrang krijgen bij keuze voor een andere huurwoning als je zwanger bent en geen plek genoeg hebt. probeer niet te veel te stressen misschien valt het allemaal wel enorm mee!

Hoi Emmy,

Wat vervelend dat je contract afloppt hopen en duimen dat je baas je goed genoeg vind zodat je kan blijven,het is altijd vervelend als je zwanger bent.
Ik hoop dat je een beetje rust kan vinden en dat je de rest van de zwangerschap zonder stress en onzekerheid verder kan gaan

liefs RIan

had al gevraagt bij onze huur vereniging maar die vinden zwangerschap geen reden voor urgentie omdat je dat zelf in de hand hebt .

ja we weten nu wat we krijgen en heb met wat collaga's gesproken en uitgezocht wat ik moet doen als ik ontslagen word en dan kijrg ik 100% van mijn salaris tot na het zwangerschaps verlof.

dus dat geeft al wel wat rust .

Voor een groter huis kun je misschien in de particuliere sector kijken of je daar wat kunt vinden. Dat hebben vrienden van mij ook gedaan om groter te kunnen gaan wonen.

Hoop dat je wat rust kunt vinden, want al die stress is niet goed voor je kindje.

Liefs Jojanneke

tja dat kunnen we niet betalen helaas .
ik ben maar kinderleidster en mijn vriend is meester verf menger dus we hebben echt geen groot inkomen en kunnen echt geen 700 euro aan huur betalen en dan ook nog leven.

Hi. Mijn contract wordt ook niet verlengd. Ben nu zelfs deels in de ziektewet als gevolg van de zwangerschap. Mijn vriend is werkloos. Toch Ben ik helemaal happy. Niets is belangrijker Dan de baby. Ik ga uit van m n eigen kracht. Als ik dit contract heb gekregen krijg ik vast wel n andere ergens anders. Ik probeer te focussen op de voordelen. Dan hebben we in t begin veel tijd met de baby en hoeven we geen opvang te betalen. Kortom ik heb de bewuste keuze gemaakt om me te focussen op al t goede en de shit buiten de deur te houden. Babies houden niet van stress. Hoe vervelend het ook is allemaal er komt altijd wel n oplossing. Juist wanneer je je positief opstelt. Success.

Terug
Bovenaan