zorgen maken

A

Anoniem

Guest
Hallo, voor het eerst op deze site en het spreekt mij direkt aan helaas gelukkig meer meiden met dezelfde problemen. Ik ben vanaf oktober al gestopt met de pil, was altijd regelmatig ongesteld en na die tijd ook maar nu ben ik soms na 22 dgn al ong. en soms na 37 dgn. Wij willen heel graag zwanger worden maar ik vraag me nu af of ik mij zorgen moet maken en een arts moet gaan bezoeken omdat het nu toch wel lang duurt.

hoi,
Ik ben vorig jaar augustus gestopt en ik oktober begonnen. Wij zijn van de week voor het eerst bij de huisarts geweest voor de eerste testjes. Heb je al ovulatietesten gebruikt? En getemperatuurd? Als je nog niet getemperatuurd hebt dan moet je daar nu mee beginnen(3 maanden) anders stuurt de dokter je weer terug. Door de ovulatietest en temperaturen weet je of je een ovulatie hebt en dat is heel belangrijk en dan weet je ook of de lengte van je cyclus normaal is.
Succes!

Bij mij duurde het ruim een jaar na de pil dat ik zwanger werd. Ik denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken.Het gaat je echt lukken hoor!. Wat mij hielp de afgelopen keer is om tijdens de tijd niet aan baby's te denken en ik werd zwanger. Wachten duurt altijd lang als je iets erg graag wilt.

Succes en liefs Angela

Terug
Bovenaan