Zorgen maken

Hi,

Ik kwam er vijf dagen geleden achter dat ik zwanger ben/was? Heel erg blij en ook naar mijn ouders geweest om het te vertellen. Inmiddels al drie dagen bruine afscheiding en gisterochtend een kwartier hele heftige buikkramp gehad. Ik denk dat het mis is maar hoe weet je zoiets. Mag pas over twee weken naar ziekenhuis voor de 7wkn. echo want eerder kunnen ze niets zien.
Ik heb nog wel gevoelige borsten maar voel niet zo veel meer in mijn buik terwijl ik vaak zeurderige ongesteldheidsbuikpijn had. Heeft iemand dit ook gehad? Zou het fout zijn?
 
Hoi!

ben inmiddels 28 weken zwanger en ik heb in het begin ook zo'n zeurderig gevoel in mijn buik gehad, net alsof je ongesteld moet worden, dus dat herken ik wel. Dat duurde trouwens nog best wel een aantal weken. Verder had ik in het begin ook wel eens buikkramp, maar niet zo lang. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en wens je dan nog een verder zorgeloze zwangerschap toe.

groetjes
 
Ik heb in de 7e week enorm heftige buikkrampen gehad, die ook wel een kwartier of zo aanhielden. Dit in combinatie met bruinige afscheiding. Ik was volledig overtuigd dat het mis was gegaan en ben in de 8e week voor een echo geweest om te zien of er niet gecurreteerd moest worden. Toen bleek er keurig een hartje te kloppen! Inmiddels ben ik 17 weken en alles gaat prima.
Ik vermoed dat er voor jou niets anders op zit dan de echo met 7 weken even af te wachten.
 
Terug
Bovenaan