Zorgen Maken

Hoi meiden,
Ik ben vaak super misselijk en lig dan heel de dag in bed en moet alleen maar overgeven.
Hebben daar meer meiden last van??
Want had zetpillen gehad en die helpen niet eens.
Ben nu al bijna 6 kilo afgevallen is toch niet goed ofwel?
Ben morgen 10 weken dus hoop dat ik me nie druk hoef te maken??

Grtjes Linda
 
Ik herken het wel voor een deel. Ik ben vaak ook de hele dag misselijk, eet en drink slecht en moet iedere dag minstens 1x overgeven. Van de ha heb ik Emesafene gekregen en dit in combinatie met gembertabletten zorgt ervoor dat ik de dag redelijk doorkom. Ik ben nog niet afgevallen, maar ook nog niks aangekomen. Voor de baby maakt het niks uit, je kunt het vergelijken met een parasiet (niet zo'n leuke vergelijking), maar het babietje pakt wat hij nodig heeft en houdt geen rekening met jou. Ik ben nu ook 10 weken en heb nu het idee dat het iets beter gaat worden.
Maar, als je twijfelt gewoon de vk bellen. Als je nl. uitdroogt ben je verder van huis.
 
Ik herken het ook, heb het ongeveer 1 weekje gehad en toen ook 2-3kilo afgevallen. (al kan t met mijn gewicht niet veel kwaad ;)) maar indd je moet uitkijken met uitdroging, dus je moet het wel goed in de gate houden en als het niet goed voelt altijd de ha of vk bellen!
Hopelijk trekt het snel een beetje weg en voel je je ietstjes beter! Sterkte!
 
Hier gelukkig geen last van. Ik zou overleggen met de verpleegkundige. Over je kind hoef je niet in te zitten nu (die krijgt jouw reserves binnen) maar over jezelf is wat anders.....

Meid overleg!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx en sterkte
 
He meis, altijd bellen, als je je zo onzeker en ziek voelt! 6 kilo lijkt me niet helemaal normaal! Bij de 1e 2 was ik enorm misselijk, nu iets minder, maar leuk is anders.
Bellen met de vk, kan ter alle tijde, zeker als het je 1e is en alles nieuw voor je is!

Liefs Kirsten
 
Terug
Bovenaan