zorgen maken

hallo,

ik maak me sinds een dag of 6 echt wel een beetje zorgen om de kleine in me buik. ben blij dat ik morgen naar de verloskundige mag. ik ben nu ruim 24 weken. en eigenlijk vanaf week 7 moeten spugen en veel. pilletjes gehad van de dokter en met 18 weken moest het weg zijn. nou niet bij mij. ik zat er vanmorgen ook eff helemaal door. door het vele spugen vind ik zwanger zijn best wel heel pittig. ik kan gewoon niet veel eten. en eet niet veel verschillende dingen. ik slik wel vitamine pillen om toch het 1 en ander binnen te krijgen. ik ben bang dat die kleine een te kort krijgt! ik wil dat bespreken met me verloskundige. vooral de afgelopen dagen weer veel moeten spugen dus ook weer een kilo afgevallen. zelf ben ik moe en heb veel aften in me mond ook een teken dat de vitamine wel op zijn in mijn lijf.
sorry voor het geklaag maar moest het eff kwijt.
geniet van de mooie dag

groetjes

Ik vind dit heel naar voor je. Heb het zelf ook meegemaakt in mijn derde zwangerschap (tweede kindje). Ik heb de gehele zwangerschap niets kunnen binnen houden toen. Het is ongelooflijk zwaar en ik kan me voorstellen dat je dit even kwijt wil. Onze tweede is geheel gezond geboren en heeft nergens last van gehad in mijn buik. Ik heb wel heel erg veel in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen en sondevoeding. Ben zelfs een aantal keer met de ambu vervoert omdat ik te verzwakt was om nog maar iets te doen. Mijn mannetje is nu inmiddels twee jaar en 6 maanden en groeit nog steeds als kool. Ik wens je heel veel sterkte. en als je echt niet vertrouwt vraag je een verwijzing voor het ziekenhuis, zodat ze je even heel goed kunnen nakijken. Probeer ondanks alles toch te genieten.

Vreselijk meid, logisch dat zwanger zijn dan zwaar is en geen roze wolk. Sterkte hoor. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!

bah dat is ook niet leuk zwanger zijn en kun je er ook niet van genieten...maar met de kleine zal vast alles goed zijn daarbinnen...maar idd morgen nog eens aan vk vragen als je heen mag!
succes en sterkte meid

nou vanmorgen ben ik geweest. en alles met de kleine gaat goed. alleen voor mij is het gewoon wat zwaar. maar goed als het maar met de kleine goed gaat vind ik het prima en kan ik genieten van alles in me buik. wel bij het volgende bezoek even een groei echo. maar moest me echt geen zorgen maken. dus doe ik dat ook maar niet. en als der wat was mag ik altijd bellen.
geniet van het mooie weer

Ik weet dat ik met 37 weken zwangerschap van mijn dochter ziek ben geweest, zoveel spugen dat ik ook geen water binnen kon houden. De arts in het ziekenhuis vertelde me toen dat het voor de moeder heel zwaar en lastig is omdat de baby net ene parasiet is, die neemt van jou wat hij/zij nodig heeft en laat in zware tijden niets over voor de mama.

Nu is het bij jou hetzelfde maar ook weer anders omdat je al zolang spuugt.. Zolang de vk zegt dat er niks aan de hand is kan je niet veel meer doen dan je best en vertrouwen op haar..

Terug
Bovenaan