zorgen, nee nog niet

A

Anoniem

Guest
Goedenavond!

Ja, volgende week moet ik ongi worden of niet. Ik hoop het laatste. Ik ben al bijna 2 jaar met mijn mannetje bezig, nu 22 maanden elke keer ongi. 1 dag overtijd, 1 maand overtijd en zo nu en dan regelmatig. Toch geven wij het de tijd en iedere keer bespreken we uitgebreid of we verder in de test willen duiken. Vrijdag heeft hij zich op advies van de ha laten testen. En was toch wel opgelucht dat alles oke is. Volgende week wachten wij weer even af. Hebben besloten of iedere controle voor hem of mij te doceren in maanden. Als ik volgende maand niet zwanger ben, ga ik naar de gy... toe, om eens te kijken wat ik kan doen. We houden vol en blijven positief, toch hoop ik weer aanstaande woensdag dat ik weer een testje kan kopen omdat ik niet ongi ben geworden. Dus kop op allemaal, keep on smiling, doe ik ook al 22 maanden, (behalve 1 dag per maand als het streepje niet verschijnt)
Esther

Wat een geduld hebben jullie! Daar heb ik echt respect voor! Wij zijn naar 10 maanden al na de dokter gegaan. Gelukkig maar want nu blijkt er iets mis te zijn. Maar waarom wachten jullie zolang om naar de dokter te gaan? Ben je nog zo jong zodat je nog niet bang bent dat je straks te oud ben? Als je na 2 jaar nog niet spontaan zwanger bent dan zeggen ze dat de kans dat je daarna nog zwanger kan raken bijna nihil is...Ik zou toch ze snel mogelijk naar de dokter gaan. Misschien is het wel iets simpels zodat je eigenlijk voor niets hebt lopen proberen afgelopen 2 jaar!
Succes en misschien is het andere forum iets voor jou?(als zwanger worden langer duurt, zit ik ook..)
gr
Marielle

Terug
Bovenaan