Zorgen om 20-weken echo

Hoi allemaal,

Morgen heb ik dan mijn 20-wekenecho en ben behoorlijk nerveus. Een paar weken terug dacht ik er alleen maar aan hoe leuk het zou zijn om te weten wat het geslacht van het kindje is, maar sinds een paar weken denk ik er alleen maar aan of alles wel goed gaat met mijn kindje. Is het wel gezond en wat als de echoscopisten iets zien wat niet goed is?? En wat als.... en zo gaat het maar door.. wordt steeds zenuwachtiger. Hebben jullie dat ook?

En dat iedereen maar zegt: "Ach, komt wel goed!!" Pfffff... ja, wie zegt dat? Tuurlijk heb ik er ook wel zin in. Als het allemaal goed is, en ik weet wat het wordt, ga ik me meteen uitleven in de winkels, haha.

Hoe is jullie gevoel over de 20-weken echo?

Hoi had ik ook. Je kijkt er onwijs naar uit. Tot het moment daar is en dan wordt je zenuwachtig en zie je alles niet meer zo positief. Je moet er even doorheen.
Probeer afleiding te zoeken en dan is het zo morgen

Sterkte en veel succes morgen

x yvonne

bekend hoor heb dit word ons 3de kindje en bij de andere 2 ook zo zenuwachtig of alles wel goed was,zeker omdat je regelmatig nog wel wat hoort enzo,nu moet ik de 21ste en nu ook al beetje bang waarom??:eek:mdat mn buikje zo klein blijf,dit kindje minder voel bewegen als de andere 2,misschien helemaal niet erg hoor maar toch.....zou blij zijn als alles goed blijkt te zijn.
succes liefs jootje

Ik had t ook, maar bij mij kwam t vooral omdat het kindje van een vriendin (zij is een week verder) een ernstige hartafwijking blijkt te hebben en ja dat maak ik dus ook mee omdat ze me alles verteld. Dat zijn dingen die je eigenlijk niet wil horen als je zelf ook zwanger bent maar goed ik kan moeilijk tegen haar zeggen dat ze t me niet moet vertellen. Dat maakte wel dat ik wat onzekerder de 20 weken echo in ging. Bij mij was gelukkig alles goed en heb een kleine druktemaker die ik dag en nacht voel.

Succes!

En mamajo; elke zwangerschap is natuurlijk anders en hoeft t niks te betekenen dat je je kleine minder voelt als de andere of t ligt wat verder naar achter maar goed ik denk dat je dat zelf ook wel weet haha.
Ook jij succes!

xx

Dank jullie wel voor de reacties.. Ben ik tenminste niet de enige... Het enige dat me goed doet voelen, is die kleine kick-boxer in mn buik :)

Mamajo heel veel succes alvast de 21e!!

Helemaal bekend,
Wij hadden 2-11 de 20 weken echo.
avond ervoor werd ik onrustig en kwam niks meer uit me handen, heb inderdaad afleiding gezocht en na de echo was alles goed en was ik ook de onrust kwijt
succes

Hetzelfde gold voor mij....
Ik had me in mijn hoofd op negatief nieuws voorbereid. En moest dan ook ontzettend de spanning van me af huilen, toen ik hoorde dat alles in orde was...
Heel normaal hoor... En een ander kan zoveel zeggen....
Heel veel sterkte, en nog even volhouden, en dan weet je het. Geniet er ook van...

Het is gewoon mooi om een gezond kindje te krijgen! Wij krijgen de vierde en het is nog steeds spannend. Ik hoop dat we zo gelukkig mogen zijn een gezond vierde kindje op de wereld te zetten!

Terug
Bovenaan