Zorgen om de echo

Hallo allemaal,

Gister heb ik mijn 1e echo gehad. Ze gaf aan dat ik al 8,1 week zwanger ben. Het hartje klopte flink dus daar was ik al gerust om. Maar ze gaf wel aan dat het hoofdje erg puntig was en gebogen lag. Gelijk zei ze dat ze verder er nog niets van kan zeggen omdat het te vroeg is. Het kan de groei zijn... Over 2 weken moet ik terug komen. Moet ik me nou zorgen gaan maken? Ben zo blij maar ook zo bang. Hebben andere dit ook meegemaakt?

Lady Maaike
 
Hi Lady Maaike,

Toen ik mijn eerste echo kreeg met ongeveer 7,5 week. Klopte het hartje ook goed, maar toch moesten we afwachten, omdat het nog te vroeg was.

Ik heb later een echo gehad met 10 weken en daar bleek alles gewoon goed te zijn.

Je moet gewoon afwachten, hoe moeilijk dat ook is.

Liefs
 
Ze kunnen niet veel zeggen over een echo van 8 weken. Er moet nog zoveel gebeuren. Daarom doen ze bij ons in Kampen pas een echo met 11 weken. Dan kun je veel meer ervan zeggen.
Nu zit je dus in angst en ben je bang dat je kindje nu al misvormd is. echt waar... laat je niet gek maken... het is nog zo klein, ze kunnen dat zo moeilijk zien op de echo... misschien dat het kindje net iets anders lag dan ze gewend zijn en misschien als je nu een echo maakt, dan is alles goed....

Nu zit je dus in spanning en moetje afwachten... heel moeilijk.... probeer veel afleiding te zoeken!

sterkte ermee!
 
@Bloempje27, Kampen????
Daar heb ik ook altijd gewoond, tot 3 jaar geleden.
Wat leuk!!!

@LadyMaaike,
't Zal idd afwachten zijn.
Sterkte met wachten.
'k vind het trouwens wel een beetje vreemd dat ze dat eerst zegt en dan zegt dat het ook nog wel vroeg is om wat te zien.....
 
Terug
Bovenaan