zorgen om geld

Tja, ik studeer nog en manlief werkt ook voor een hongerloontje dus dat zit me zo af en toe best dwars...wij hebben ongeveer 400,- te besteden na aftrek van alle lasten per maand en das niet veel...we kunnen best rondkomen maar ik maak me wel zorgen of we het met een kleine allemaal gaan redden. Ik weet wel dat we met oppas heel creatief moeten zijn aangezien ik niet echt van mijn wispelturige moeder aankan en mijn schoonmoeder zelf ook nog werkt en dan zit je nog met luiers en ik weet niet wat meer.....

Moest even mijn zorgen kwijt, voel me over dit onderwerp af en toe zo machteloos....
 
Hoi hier een maart mamma. Ik zag je berichtje staan en dacht even reageren.
Probeer zoveel mogelijk in de aanbieding te halen. Wij hebben geen geldproblemen, maar zoek ook alle koopjes. Ik ga nu alle koopjes uitknippen en dan kijken bij welke winkel de aanbieding het voordeligste is.
Wij zijn niet van de merken, ik weet niet of je de action hebt, maar daar verkopen ze ook heel wat.
Leg (indien het lukt) elke maand 5 euro weg. Als je dan opeens een duurdere uitgave moet doen, dan kan je dat pakken.

Sterkte ermee

xyvonne
 
Dat zijn dingen waar je je liever geen zorgen over wilt maken natuurlijk. Een baby is zo duur of zo goedkoop als je wilt hoor.
Luiers zijn inderdaad prijzig en die luierdoekjes, daar werk je ook flink wat pakken van weg. Je hoeft echt niet per se Pampers te kopen. Bij d Lidl hebben ze echt goeie luiers (geen grapje) beter dan het Etos of AH huismerk.
Als mensen straks vragen of je nog wensen hebt voor de baby (qua cadeautje) vraag dan HEMA bonnen. Superhandig ;) of zo'n luiertaart. Ken je die?