Wat vreselijk zeg. Ik heb soms ook migraine (1x per 2 a 3 maanden) dus lang niet zo erg als jou, maar ik snap hoe het voelt.
Heb je het om de dag?? Echt zó erg? Lig je dan de hele dag plat? Ben je zwanger? Is het in je zwangerschap erger geworden?
Ik heb nu pillen van de dokter en als ik het voel opkomen, neem ik zo'n pil en dan kan ik de dag aardig doorkomen met mn kinderen (3 jaar en 16 maanden zijn ze nu) Ze kijken wat extra filmpjes en mn man probeert dan op tijd thuis te zijn.
Maar soms is het zo erg, dan kan ik niks verdragen en echt alleen maar plat op bed liggen. Dat gebeurt mij gelukkig maar 2x per jaar ofzo. Dan breng ik de kinderen echt naar oma of extra naar de opvang. Een paar weken terug was het ook zo, maar niemand kon oppassen. Toen hebben 2 tantes allebei een halve dag opgepast. Helemaal niet ideaal, de kinderen kennen die tantes amper en ik vond het echt zielig voor ze, maar het kon echt niet anders.
Gelukkig is dit bij mij dus niet wekelijks ofzo. Weet de dokter dat je zó erg migraine hebt? Want om de dag is wel heel heftig! Dan kun je toch ook niet werken? En idd ook niet voor een baby zorgen, das echt geen doen...
Misschien wordt het beter na de zwangerschap, hormonen kunnen migraine verergeren. Ik hoop erg voor je dat het minder wordt en anders moet je echt naar de dokter voor een oplossing,want om de dag kan echt niet..