zorgen om niks

plaatste ik laatst nog een topic omdat ik bang wasd dat pascal achter liep met dingen. geen tandjes en niet rollen.
sinds een week rolt meneer de hele vloer over.
en de 1ste en 2de tand zijn in zicht.

zo grappig, ik leg em op t speelkleed, onder de activity boog. ga afwassen en kijk na een paar minuten. ligt meneer naast het kleed en de boog staat nog verder weg de kamer in.

vandaag issie precies een half jaar. dus loopt weer keurig met de klok mee wat ontwikkelen betreft.

Geen enkele baby loop precies gelijk met elkaar op!
Een vriendin van mij heeft een dochter 3 wkn ouder dan Noa en zij staat al en als haar handjes beet pak zet ze stapje, Terwijl een andere vriendin een dochter heeft van een maand ouder dan Noa en die zit alleen en die vind het wel best so haha.

Heeft tie veel last van zijn tandjes?

De een is wat sneller dan de ander. Nu ligt hij weer keurig op schema. Dat is wel een zorg minder voor je. Maar zou me er ook niet te druk over maken. Hier nog steeds geen bultje of tandje te bekennen. Komen vanzelf wel. En anders een kunstgebitje hahahaha.

dames 1 troost hoe later de tandjes komen hoe later ze gaan wissel hoe sterker het volwassen gebit..

Dat heb ik nog nooit gehoord???

Fijn dat hij nu rolt,, ze doen idd toch de dingen op hun eigen tempo, wel grappig dat hij het met precies 6mnd doet ;-)

Dat van dat gebit is mij ook altijd verteld door de tandarts... maar heb veel gaatjes gehad, bij manlief zijn thuis ook laat met tandjes en wisselen en hij is 27 en had dit jaar voor het eerst gaatjes dus jah wat moet je geloven heej ;-)

Liefs Marina

van de tandjes heeft hij totaal geen last.
gelukkig.
hij is begonnen met buikspier oefeningen.
in de wip stoel til hij zijn bovenlijf en de benen op.
straks baby met een six pack, hihi.

Terug
Bovenaan