A
Anoniem
Guest
<p>Beste dames,</p><p>Ik ben nu bijna 14 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik wilde vragen of iemand slechte ervaringen heeft net als ik op de werkvloer. Mijn baas heeft 2 fillialen, ik werk al 10 jaar in hetzelfde filliaal en nu wil hij me overplaatsen wat ik echt helemaal niet wil en me ontzettend druk over maak. Vorige week ben ik 1 dag naar het andere filliaal geweest en hij liet me werkelijk waar karren uit de vriezer van wel meer dan 25 kilo uitzetten voor 2 dagen later. Dit is enorm zwaar. Ik heb hem na die dag gezegd dat ik en niet naar de andere winkel wil dat ik het niet leuk vond en ik het niet prettig vond dat hij me dat werk liet doen. Ik probeer met hem te praten maar hij is enorm bot. Wil dat ik er toch heen ga en is verder heel kortaf. Wat nu?! Hij terkt me gewoon ineens weg uit m'n 'eigen veilige' omgeving en houdt totaal nergens rekening mee. En met hem praten heeft dus ook geen zin krijg alleen maar kortaf antwoord. Ik ben er serieus bijna klaar mee, mijn respect voor hem is op. Iemand ervaringen of tips?! Groetjes!</p>